فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

تمام وقایع جهاد و شهادت هنرمندانه به نسل جوان منتقل شود

سردار «مجیدی» گفت: باید تمام وقایع جهاد و شهادت را با قلم‌فرسایی و هنرمندانه در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کرد.
کد خبر: ۶۱۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 11September 2023

تمام وقایع جهاد و شهادت هنرمندانه به نسل جوان منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار  «مظاهر مجیدی» عصر امروز (دوسنبه) در نخستین یادواره شهدای رسانه استان همدان اظهار داشت: این یادواره در راستای کنگره بزرگ ۸ هزار شهید استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، افزود: قدردان خانواده‌های این شهدا هستیم، امروز نیز سالگرد شهادت شهید  «حسن سرهادی» یکی از شهدای رسانه استان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: برگزاری این یادواره در سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی را نیز به فال نیک می‌گیریم، شهیدی که بسیاری از شهدای سال‌های دفاع مقدس به ویژه سال‌های ۶۰ و ۶۱ از نفس قدسی ایشان تاثیر گرفتند.

وی اضافه کرد: در جریان اعزام تانک‌های رژیم شاه به تهران با هدف سرکوبی انقلابیون، مردم همدان با مدیریت شهید مدنی این توطئه را خنثی کردند.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه امروز سالگرد عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) در جزیره مجنون است، گفت: در این عملیات حاج‌  «محسن امیدی» تا آخرین لحظه در دفاع از کشور استوار ماند و با بیان این جمله که  «تکلیف من بر ماندن است» جنگید و شهید شد.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار مربوط به کنگره هشت هزار شهید همدان، تصریح کرد: باید تمام وقایع جهاد و شهادت را با قلم‌فرسایی و هنرمندانه در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در پایان متذکر شد: در مهرماه سال جاری، دومین کنگره ملی شهدا در دارالمومنین همدان برگزار خواهد شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان رویداد رسانه‌ای هشت هزار شهید استان، از نماهنگ ملی خبرنگار رونمایی شد.

در پایان از خانواده‌های شهید  «محمدمهدی درخشان»، شهید  «رضا سوری»، شهید  «احسان‌الله تقی‌پور»، شهید  «علی‌اصغر بهنامجو»، شهید  «حسن سرهادی»، شهید  «سعید دوروزی» و شهید  «الله‌مراد نادری» تقدیر شد‌. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها