نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

مرور حماسه دفاع مقدس مقدمه پیروزی در تمام عرصه‌ها است

«قادری» گفت: مرور هفته دفاع مقدس مقدمه پیروزی در سایر عرصه‌ها بوده و به نوعی هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یادآور ایام ایثارگری، از خودگذشتگی و مرور رمز موفقیت افرادی باشیم که به ما آموختند چگونه می‌توان با دست‌های خالی، ولی دل‌های متحد در برابر ابر قدرت‌های زمانه با سلاح‌های پیشرفته جنگی ایستاد.
کد خبر: ۶۱۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹ - 16September 2023

«جعفر قادری» نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس در خصوص ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مرور هفته دفاع مقدس مقدمه پیروزی در سایر عرصه‌ها بوده و به نوعی هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یادآور ایام ایثارگری، از خودگذشتگی و مرور رمز موفقیت افرادی باشیم که به ما آموختند چگونه می‌توان با دست‌های خالی، ولی دل‌های متحد در برابر ابر قدرت‌های زمانه با سلاح‌های پیشرفته جنگی ایستاد.

وی افزود: در این ایام جا دارد ایثارگری ها، از خود گذشتگی ها و رموز موفقیت خود را مرور کنیم و پیگیر این موضوع باشیم که چگونه می توان از دستاوردهای دفاع مقدس در جهت حل معضلات و مشکلات استفاده کرد.

قادری بیان داشت: هرجا که روحیه جهادی اتکا به نفس و مردمی بودن و عدم وابستگی به دیگران در حوزه های مختلف وجود داشته باشد منشأ خیر و برکت است.

وی با یادآوری اینکه هفته دفاع مقدس یکی از هفته ها و ایام به یاد ماندنی است، عنوان کرد: این ایام یادآور این است که مجموع کشورهای مختلف دنیا ابرقدرتهای دنیا در کنار هم قرار گرفتند و تمام توان خود را گذاشتند تا یک انقلاب نوپا را از پای در آورند و این انقلاب ما را متوقف کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها شیوه های مختلف را انتخاب کردند و در نهایت شیوه جنگ را در پیش گرفتند، اما باز هم طعم تلخ شکست را چشیدند.

قاری با اعلام اینکه ابرقدرت ها بعد از این شکست که از مردم ما دیدند، دیگر به خود اجازه فکر تجاوز نظامی به خاک ایران را ندادند، اضافه کرد: انسجام و همدلی مردم ایران بزرگ در همه عرصه ها چشم دشمنان را کور و دسیسه های شوم آنها را برملا کرده است.

وی تاکید کرد: هرسال باید این این ایام تکریم کرد و یاد و خاطره شهدا، جانبازان ،ایثارگران و رزمندگان را گرامی داشت و قدردان خانواده های این شیرمردان بود.

این مسئول با تصریح اینکه مردم ما در همه ایام نشان دادند که اگر ملتی حتی با دست خالی باهم باشند، می توانند در برابر دشمنان قدرتمند نیز مقابله کنند و پیروز شوند، اعلام کرد: مردم ما نشان دادند با اتحاد و انسجام بر افکار شوم دشمنان پیروز شده و می‌شویم.

قادری تصریح کرد: قانون اولویت دادن به خانواده های شهدا جانبازان و ایثارگران همیشه وجود داشته و هر ساله به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار