در نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و جانشین قرارگاه شهید برونسی مطرح شد؛

جانشین قرارگاه شهید برونسی: حماسه‌سازان دفاع مقدس جزو ارزش‌ها هستند/ سردار یوسفعلی‌زاده: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گامی در جهت تحقق جهاد تبیین است

سردار «جباری» گفت: حماسه‌سازان دفاع مقدس جزو ارزش‌های این حماسه عظیم هستند که باید نسبت به تکریم و پاسداشت آن‌ها اهتمام شود.
کد خبر: ۶۱۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ - 12September 2023

جانشین قرارگاه شهید برونسی: حماسه‌سازان دفاع مقدس جزو ارزش‌ها هستند/ سردار یوسفعلی‌زاده: گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت گامی در جهت تحقق جهاد تبیینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول جباری» جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی در پادگان شهدای بسیج مشهد برگزار شد.

سردار جباری در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین ایثار و شهادت توسط قرارگاه شهید برونسی اظهار داشت: حماسه‌سازان دفاع مقدس جزو ارزش‌های این حماسه عظیم هستند که باید نسبت به تکریم و پاسداشت آن‌ها اهتمام شود.

وی در ادامه به تشریح مأموریت‌های قرارگاه شهید برونسی پرداخت و گفت: این قرارگاه علاوه بر مأموریت ذانی خود، در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت دارد.

جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی تصریح کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی اولویت این قرارگاه حفظ کرامت افراد است. در حوزه اجتماعی نیز تلاش بر آن بوده تا بر اساس برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی، جوانان را نسبت به هویت اجتماعی و رسالتی که بر عهده دارند بیشتر آگاه کند تا در برابر جنگ نرم و عملیات روانی دشمن بیمه شوند.

جباری در پایان با اشاره به میزبانی قرارگاه شهید برونسی از شهید گمنام عملیات رمضان گفت: احداث یادمان این شهید والامقام که سال گذشته در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در پادگان شهدای بسیج آرام گرفت در اولویت است.

گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت گامی در جهت تحقق جهاد تبیین

در این نشست سردار یوسفعلی‌زاده ضمن تشریح مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، ابراز داشت: مأموریت کلی، حفظ آثار دفاع مقدس و نشر ارزش‌های این حماسه جاوید مأموریتی انقلابی، ارزشی، همه جانبه و فراگیر است که همگان در تحقق آن مسئولیت دارند.

وی افزود: کوتاه نیامدن در برابر دشمن و جانفشانی در رکاب، ولی خدا در زمره ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت به شمار می‌روند.

این مسئول با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید با جهاد تبیین صورت بگیرد، یادآور شد: فعالیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در قالب صد‌ها تلاش و با صد زبان انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه بر گرامیداشت ۴۳ مناسبت ملی دفاع مقدس و مقاومت که با هدف جلوگیری از غفلت و فراموشی این مناسبت‌ها و در راستای جهاد تبیین در دستور کار تمام دستگاه‌ها، ساختار‌ها و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس قرار گرفته، تأکید کرد.

پیرو هماهنگی صورت گرفته، در این نشست توافق شد با عنایت به تعدد رده‌های مقاومت بسیج در کلان‌شهر مشهدالرضا، جانشین قرارگاه شهید برونسی و معاون فرهنگی این قرارگاه نقش دبیری ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت را در تعامل با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها