فرمانده سپاه شوش خبر داد؛

اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه در سطح سپاه و بسیج شوش به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ موسوی به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: بیش از ۳۵۰ برنامه در سطح سپاه و بسیج شوش در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 12September 2023

اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه در سطح سپاه و بسیج شوش به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «سید عطاالله موسوی» فرمانده سپاه شوش امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته مقدس که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همیاری مجموعه نهادهای اجرایی و مردم در اربعین، اظهار داشت: مردم شهرستان شوش در اربعین حماسه خلق کردند، این حماسه نشان از ارادت مردم و مسئولین به اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی به نقش بی بدیل شوش در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این شهر، شهر مواکب حسینی و شهر یادمان‌های دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شوش پیشرفت، عزت و استقلال امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده محترم شهدا دانست و عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا قدردان این ایثارگری ها باشیم و فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی در این نشست به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: بیش از ۳۵۰ برنامه در سطح سپاه و بسیج شوش در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

سرهنگ موسوی خبر داد: برنامه‌های تجلیل از رزمندگان، ویزیت رایگان، افتتاح خانه مددجویان و کارگاه‌های اشتغالزایی، پیاده‌روی خانوادگی، نشست‌های بصیرتی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و برگزاری یادواره شهدای محله از جمله برنامه‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان شوش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار