در نشست تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: باید از گنجینه دفاع مقدس برای پیشبرد جامعه بهره گرفت

سرهنگ پاسدار «الهی راد» گفت: همه باید کمک کنند تا بتوان فرهنگ‌ دفاع مقدس را بیش از پیش در جامعه ترویج داد و از این گنجینه فرهنگی برای پیشرفت کشور در شرایط کنونی نیز بهره برد.
کد خبر: ۶۱۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ - 12September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز با «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: همه باید کمک کنند تا بتوان فرهنگ‌ دفاع مقدس را بیش از پیش در جامعه ترویج داد و از این گنجینه فرهنگی برای پیشرفت کشور در شرایط کنونی نیز بهره برد.

وی ادامه داد: برای‌ مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی جانمایی بسیارخوبی انجام شد و با روایتگری ارزش‌های دوران دفاع مقدس در این مرکز به ویژه برای دانش آموزان، می توان در مسیر ترویج و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس گام برداشت. ضروری است تا با اقدامات مطلوب موضوع تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی با پیگیری ویژه تحقق پیدا کند.

همچنین در این دیدار «محمد رضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: این فضاهای کالبدی، آثاری ماندگار هستند که محتوای معنوی دارند و می توانند یک مکان گردهمایی و دیدار افراد باشند که زمینه انتقال مباحث فرهنگی در جامعه را مهیا می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان جزو اولویت های استان است که همه دستگاه ها با استفاده از تمام ظرفیت‌ها پای کار بیایند و در این مأموریت مهم نقش‌آفرینی کنیم. همچنین مقرر شد همزمان با هفته دفاع مقدس شهرداری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس عملیات عمرانی را آغاز نماید.

شهدا چراغ راه ما برای انجام تکلیف هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار