واکنش شدید اللحن حزب‌الله لبنان به سناریوسازی شبکه الحدث

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به سناریوسازی و اتهامات دروغین شبکه الحدث درباره قاچاق سلاح از فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۱۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 12September 2023

واکنش شدید اللحن حزب‌الله لبنان به سناریوسازی شبکه الحدثبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به ادعا‌های مطرح شده علیه مقاومت مبنی بر قاچاق سلاح از طریق فرودگاه بین المللی رفیق حریری، واکنش نشان داد و آنرا به شدت رد کرد.

حزب‌الله لبنان اتهامات دروغین و سناریوی‌های جعلی که شبکه الحدث علیه مسئولان حزب‌الله لبنان درباره ادعای قاچاق سلاح از طریق فرودگاه رفیق حریری مطرح کرده است را به شدت رد کرد.

حزب‌الله در بیانیه خود این اتهامات کاذب و اقدامات جعلی سخیف و همسویی برخی طرف‌های داخلی لبنان با آن در ترویج دادن این اکاذیب و موضع گیری علیه حزب‌الله را محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این افتراء‌ها و تحرکات، اهانت بزرگ به لبنان و نهاد‌های امنیتی آن و یگان‌هایی که در داخل فرودگاه حضور دارند، محسوب می‌شود و هدف آن مسئول قلمداد کردن حزب‌الله در هر اقدامی که در فرودگاه رخ دهد، است و اینکه فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری را متشنج کرده به ویژه در شرایطی که این فرودگاه شاهد شلوغی و تردد بسیار است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان درباره این جنجال ایجاد شده درباره فرودگاه همسو با دشمن اسرائیلی هشدار داده شده است و اینکه رژیم صهیونیستی از این موضوع برای هدف قرار دادن فرودگاه و تاسیسات آن به عنوان دستاویزی بهره ببرد به ویژه که همواره بحث استفاده از این فرودگاه برای اهداف نظامی را مطرح کرده است.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: همسویی و شراکت موجود میان این مراکز رسانه‌ای با اهداف معلوم که همواره گزارش‌هایی بدون سند و مدرک ارائه می‌دهد و میان طرف‌های لبنانی معروف به وابستگی و ارتباط با سفارتخانه و سرویس‌های امنیتی خارجی، برای ملت لبنان آشکار است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: این نیرنگ‌ها اعم از آنچه تحت پوشش تحقیق تلویزیونی یا پیگیری قضایی مورد استفاده قرار می‌گیرد برای عوامل آن جز ناامیدی و زیان به همراه نخواهد داشت. هرگونه تلاش برای خدشه وارد کردن به وجهه حزب‌الله و مقاومت شریف کوچکترین خللی بر روحیه ملت ما و ارده آزاد آن در مقاومت و مقابله با اشغالگران وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار