مدیرکل دفتر نظارت خدمات گردشگری کشور:

دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل تسهیلات دریافت می‌کنند

«نقی‌زاده» گفت: دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران تسهیلات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۶۱۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ - 12September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «یحیی نقی‌زاده»دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل تسهیلات دریافت می‌کنند مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور امروز (سه‌شنبه) با حضور در اردبیل و در نشست با مدیران دفاتر خدمات گردشگری اردبیل با اشاره به پرداخت تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی اظهار داشت: تخصیص تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی تصویب شده و به زودی پرداخت این تسهیلات شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه گردشگری سلامت نیز در حال آماده‌سازی است، گفت: این سامانه در استان‌های اردبیل، خراسان رضوی و یزد فعالیت خود را به صورت پایلوت شروع خواهد کرد که در این سامانه صدور ویزای گردشگری سلامت از طریق دفاتر انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح کلان در حال پیگیری است و موضوع مالیات نیز یکی از این موارد است که در برنامه هفتم توسعه فعالیت‌های داخلی دفاتر از پرداخت مالیات معاف خواهد بود.

«حسن محمدی ادیب» مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: برخی از مشکلات و مسائل دفاتر در حوزه اختیارات استان نیست و ما در سطح کلان و از طریق وزارتخانه پیگیر این مسائل هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان برنامه‌های مختلفی داریم که شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری کشورهای همسایه و تهیه کلیپ‌های معرفی جاذبه‌ها از این نمونه است و این اقدامات به فعالیت بیشتر و بهتر دفاتر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار