در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح شد؛

معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی: نسبت به حضور حداکثری جوانان در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهتمام شود

حجت‌الاسلام «گنابادی‌نژاد» گفت: رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید حضور حداکثری جوانان باشد؛ بر همین اساس باید طبق هندسه طراحی شده برای دعوت و حضور مخاطبین جدید قدم برداشت.
کد خبر: ۶۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 12September 2023

معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی: نسبت به حضور حداکثری جوانان در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهتمام شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت به ریاست حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا و همچنین مسئولین ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان‌ها به صورت ارتباط تصویری امروز در سالن شهید باهنر مشهد برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد با تأکید بر لزوم پاسداشت هفته دفاع مقدس، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه دفاع مقدس تأکید دارند که حقایق این حماسه عظیم باید به گوش جوانان برسد و این رسالت بر دوش ماست که باید آن را به انجام برسانیم.

وی افزود: تا زمانی که تاریخ و انقلاب اسلامی است فرهنگ دفاع مقدس و درس‌هایی که از آن گرفته شده تازه و نو است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم هفته دفاع مقدس مجالی باشد که بیش از گذشته به ارزش‌های دفاع مقدس بپردازیم و نسبت به صیانت از این ارزش‌ها اهتمام همه‌جانبه داشته باشیم و در نشر و ترویج آن با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها تلاش کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری خوب مراسم «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» با حمایت و پشتیبانی حداکثری و ارائه محتواهای ارزشمند مورد تأکید است و همه دستگاه‌های استانی و شهرستانی براساس تقسیسم کاری که صورت گرفته با قوت و قدرت نسبت به برگزاری این مراسم اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید نوآوری و خلاقیت مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: در جای‌جای استان برنامه‌ریزی متفاوت برای دعوت از مخاطبین جدید داشته باشید چراکه پیام دفاع مقدس این است که برای پاسداشت این حماسه ملی باید از ظرفیت افرادی که زمینه دارند استفاده شود و از آن‌ها برای حضور در برنامه‌ها دعوت شود؛ لازمه تحقق این مهم طرح و برنامه مشورت، هم‌اندیشی و طرح‌ریزی مبتکرانه است.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استفاده حداکثری شود، تأکید کرد: رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید حضور حداکثری جوانان باشد؛ بر همین اساس باید طبق هندسه طراحی شده برای دعوت و حضور مخاطبین جدید قدم برداشت.

در این نشست نمایندگان شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و همچنین شهرستان‌های تربت جام، قوچان، تربت حیدریه و گناباد گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده خویش را به مناسبت هفته دفاع مقدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها