معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

خدمات‌رسانی بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه به زائران امام رضا (ع)

سردار اخوان گفت: بیمارستان تخصصی سیار ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه به‌منظور خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی مطلوب به زوار پیاده حرم علی ابن موسی الرضا (ع) به بهره‌برداری رسیده و آماده خدمات‌رسانی به این زوار به‌صورت رایگان است.
کد خبر: ۶۱۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 13September 2023

خدمات رسانی بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه به زائران امام رضا(ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد اخوان» معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زوار پیاده حرم علی ابن موسی الرضا (ع) اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه به‌منظور خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی مطلوب به زوار پیاده حرم علی ابن موسی الرضا (ع) که در دهه اخر ماه صفر مسیر نیشابور تا حرم رضوی را پیاده طی می‌کنند، بیمارستان تخصصی سیار ثامن‌الائمه (ع) را با حداکثر امکانات بهداشتی درمانی تخصصی و کادر رمانی متخصص به بهره‌برداری رسانده و آماده خدمات‌رسانی به این زوار به‌صورت رایگان است.

سردار اخوان افزود: این بیمارستان با ظرفیت ۱۲۸ تختخواب در مسیر روستای «ملک‌آباد» بخش «احمدآباد» شهر مشهد در حال خدمات‌رسانی به بیش از پنج هزار بیمار در روز است؛ به همین خاطر احداث این بیمارستان را می‌توان یکی از اقدامات جهادی و ارزشمند نیروی زمینی سپاه دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه این بیمارستان تمام خدمات درمانی بیمارستانی را به زائران ارائه می‌دهد، گفت: این بیمارستان سیار دارای بخش‌های همچون اورژانس، بستری مجزا مردان و زنان، تصویربرداری (سونوگرافی، رادیوگرافی دیجیتال)، اتاق عمل و CSR، بخش‌های ویژه آی سی یو به تعداد ۱۰ تخت و ۶ تخت سی سی یو، آزمایشگاه، داروخانه، همچنین کانتینر‌های پشتیبانی‌کننده شامل موتور برق، اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری، پزشک عمومی، جراح عمومی، بیهوشی، ENT، داخلی، تصویربرداری، قلب و عروق، ارتوپدی و... است.

معاون بهداری رزمی نزسا ادامه داد: در این بیمارستان ۱۰ پزشک متخصص در بخش‌های جراحی عمومی، چشم پزشکی، بیهوشی، قلب و عروق و ارتوپدی، ENT و... مستقر هستند که در مجموع بیش از ۶۰ نفر کادر درمان در این مجموعه بیمارستانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

سردار اخوان با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط این مرکز تا پایان ایام شهادت امام رضا (ع) و برگشت زوار ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این بیمارستان در ایام اربعین حسینی در خاک عراق برای خدمات‌رسانی بهدشتی درمانی به زوار امام حسین (ع) فعالیت رضایت‌بخشی داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار