طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: مهمترین قشر مخاطب ما در هفته دفاع مقدس، جامعه جوان و ورزشکار هستند

سردار مرادحاجتی به تشریح شاخص‌ترین برنامه‌های استان در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: مهمترین قشر مخاطب ما در این هفته، جامعه جوان و قشر ورزشکار هستند.
کد خبر: ۶۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 13September 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: مهمترین قشر مخاطب ما در هفته دفاع مقدس، جامعه جوان و ورزشکار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان صبح امروز میزبان «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بود.

در ابتدای این جلسه که با محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، سردار مرادحاجتی به تشریح شاخص ترین برنامه‌های استان در این مناسبت ملی و ارزشی پرداخت و اظهار داشت: مهمترین قشر مخاطب ما در این هفته، جامعه جوان و قشر ورزشکار هستند.

وی افزود: خوزستان سرآمد کشور در دوران دفاع مقدس در امر ورزش بوده است و وجود بیش از 500 شهید ورزشکار نشان از این دارد که این جامعه نقشی اساسی در این دوران ایفا کرده است.

دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس خوزستان گفت: محتوای تولیدی ما باید بر اساس نقشی باشد که در دوران دفاع مقدس داشته ایم فلذا انتظار می‌رود جامعه جوان و ورزشکار ما بهترین برنامه‌هایشان را در این هفته به معرض نمایش بگذارند.

بنی تمیم نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دوران حماسه و ایثار، یادآور شد: این که در خصوص شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار در جامعه ورزش غفلت کرده‌ایم، شکی نیست اما در تلاش هستیم که به لطف خدا و حرمت خون شهدا بتوانیم با برنامه ریزی درست این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز که باعث شده جامعه جوان و ورزشکار ما با فراغ بال به ورزش قهرمانی و عمومی بپردازند تنها ماحصل رشادت‌ها و جانفشانی کسانی است که 8 سال تمام، جوانی و زندگی‌شان را فدای آسایش ملت‌شان کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به برنامه‌های شاخص این اداره کل در هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: برنامه‌های مفصلی برای این مناسبت ملی، معنوی و ارزشی تدارک دیده‌ایم و امروز در محضر عزیزان حوزه دفاع مقدس استان هستیم تا ما را در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن این رویدادها همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار