نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) مشکل قحطی آب را برطرف کرد

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی گفت: با عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در شاخه‌های مختلف مانند پروژه‌های آبرسانی کار عظیمی انجام شده است. کشور ما قرار بود با قحطی آب مواجه شود، ولی کار قرارگاه، جلو این مشکل بزرگ را گرفت.
کد خبر: ۶۱۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 13September 2023

دشمن تلاش می‌کند تا دین را در اداره حاکمیت ناتوان معرفی کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌ «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «عبدالرضا عابد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و تعدادی از مدیران این قرارگاه، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام‌ «نعیمی» در مدت تصدی مسئولیت، حجت‌الاسلام «حسین احمدیان» به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) منصوب شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به سیره مشترک پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) در مسیر جهاد مستمر اظهار داشت: از نظر قرآن شاخص دین‌داری، جهاد است. ما باید نشان دهیم که دین می‌تواند علاوه بر آخرت زندگی بشر را هم آباد کند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) این کار را انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا دین را در اداره حاکمیت ناتوان معرفی کند؛ ولی شما در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پرچمی را بلند کردید که هیچ معادلی در امر سازندگی در کشور ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با عملکرد قرارگاه در شاخه‌های مختلف مانند پروژه‌های آبرسانی کار عظیمی انجام شده است. کشور ما قرار بود با قحطی آب مواجه شود، ولی کار قرارگاه جلو این مشکل بزرگ را گرفت و همین عظمت قرارگاه را نشان می دهد که رهبر عزیزمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای می‌فرمایند‌ «ای کاش چند نمونه مثل این قرارگاه بود تا همه مسائل کشور حل می‌شد.»

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ضمن تشکر از همه فرماندهان، مدیران و کارکنانی که در قرارگاه فعالیت دارند و باعث تعالی نام این مجموعه شده‌اند، گفت: حجت‌الاسلام نعیمی با سابقه طولانی و با عزتی که در سپاه داشتند، اقدامات شایسته و قابل تقدیری در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پایه‌گذاری کردند و حجت‌الاسلام احمدیان نیز با سوابق درخشانی که در جایگاه‌های مختلف داشته‌اند، می‌توانند منشأ خیر و اثر در به مقصد رساندن مأموریت‌ها باشند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار