توسط فرمانده تیپ ۷۱ نزاجا؛

برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس شهرستان سرپل ذهاب تشریح شد

سرهنگ «حیدری» برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان سرپل ذهاب را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۱۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 13September 2023

فرمانده تیپ ۷۱ نزاجا: برنا مه های اجرایی هفته دفاع مقدس را تام بردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ ستاد «عادل حیدری» فرمانده تیپ ۷۱ نزاجا مستقر در پادگان ابوذر شهرستان سرپل‌ذهاب در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان، اظهار داشت: تیپ مکانیزه پیاده ۷۱ پادگان ابوذر برابر دستورالعمل گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های این هفته را با برگزاری غبارروبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا جنبازان و ایثارگران آغاز می‌کند.

وی افزود: در این هفته برگزار صبحگاه مشترک در بین نیروهای مسلح در سطح شهرستان سرپل‌ذهاب ، سخنرانی در مصلی نماز جمعه شهرستان  تقدیر از آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس ، اجرای طرح مردم یاری در بین روستاهای شهرستان ، ویزیت و توزیع دارو رایگان به بیماران نیازمند در محل مصلای شهرستان و محل پادگان ابوذر خواهیم داشت.

سرهنگ حیدری ادامه داد: اجرای طرح کمک مومنانه توسط کارکنان تیپ، از دیگر اقدامات مرتبط در هفته دفاع مقدس است به نحو مطلوب و شایسته انجام می‌دهد.

فرمانده تیپ ۷۱  نزاجا گفت: همانند سال گذشته زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه پادگان ابوذر که نماد ایستادگی و صبر و استقامت مردم منطقه است برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعزام سخنرانان به مدارس و مراکز آموزش و برگزاری جلسات و نشست های بصیرتی در حوزه دفاع مقدس به منظور تحقق جهاد تبیین که فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ضمن اجرای برنامه‌های متنوع دیگر این هفته را نسبت به سال‌های قبل به موازات ماموریت جدیدی که یگان‌های قرار گاه منطقه غرب دارند و تیپ ۷۱ از این مقوله مستثنا نیست و ماموریت مراقبت از مرز را بر عهده دارند، برنامه‌ها برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار