جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد

جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس استان اردبیل با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مدیرکل امور بانوان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 13September 2023

برنامه‌ریزی کامل و جامع برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع)     ///سلام// این خبر چه ارتباطی به اردبیل دارد!؟؟؟

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس استان اردبیل امروز (چهارشنبه) با حضور «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «افسانه جهانی» مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل، «مریم حامدی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه و اعضای کمیته زنان و دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

علی واحد در این جلسه اظهار داشت: کار در جهت حفظ ارزش های نظام و دفاع مقدس تمام نشدنی است و هرکس به نوعی این وظیفه را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ظرفیتی است برای حضور زنان انقلابی در میدان به خصوص حضور دختران جوان و نوجوان در کنار پیشکسوتان و بیان حضور نقش آفرین بانوان در پشتیبانی دفاع مقدس است‌.

افسانه جهانی مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل گفت: بنده به عنوان کوچکترین عضو احساس وظیفه کرده و درصدد زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران از کوچکترین عملی دریغ نخواهم کرد.

در این جلسه «مریم حامدی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه اردبیل نیز ابراز داشت: استفاده از ظرفیت دختران نوجوان و جوان به جهت روایتگری از حضور و نقش آفرینی بانوان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس و ایجاد یادمان بانوان فعال در پشتیبانی دفاع مقدس به جهت ارج نهادن به مقام والای آن‌ها ضروری است.

در پایان اعضای کمیته زنان و دفاع مقدس مطالب و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها