رونمایی از لوح و تندیس اهدایی به پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستان

در جلسه ای با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از لوح و تندیس اهدایی به پیشکسوتان دفاع مقدس رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۱۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 13September 2023

رئنمایی از لوح و تندیس اهدایی به پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای راهبردی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان از لوح و تندیس اهدایی به پیشکسوتان دفاع مقدس رونمایی کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: تمام تمرکز ما باید بر تکریم شایسته از پیشکسوتان دفاع مقدس در محضر فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب باشد.

وی پیشکسوتان دفاع مقدس را الماس‌های ناب گنجینه دوران حماسه و ایثار دانست و افزود: حضور چندین باره رهبر معظم انقلاب در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت نشانه اهمیت و ارزش این قشر ارزشمند کشور است و تدوام این حضور مسئولیت ما را نیز در قدردانی از این عزیزان دوچندان می‌کند.

سردار مرادحاجتی گفت: جهت تکریم شایسته از بانوان و ایثارگران حماسه و جهاد پایتخت دفاع مقدس لوح تقدیر و تندیسی با نمادهای دوران دفاع مقدس تحت عنوان «عصر ماندگار» را طراحی و ساخته ایم تا در همایش ملی که 29 شهریور و همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار می‌شود، به یادگار تقدیم این نسل ماندگار نمائیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: با جمع بندی نهایی، برنامه‌های شاخص استان را در نشست خبری ویژه این هفته که 28 شهریور در مرکز صداوسیمای خوزستان برگزار می‌شود به اطلاع عموم خواهیم رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار