فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد؛

برنامه‌ریزی جهت اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آبادان

سرهنگ احمدی از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد فرهنگی تحت عنوان «فتح قله‌ها» خبر داد و گفت: ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آبادان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۶۱۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 13September 2023

برنامه‌ریزی جهت اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آبادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان امروز در نشست با اصحاب رسانه از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد فرهنگی تحت عنوان «فتح قله‌ها» خبر داد و اظهار داشت: ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آبادان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاعه مقدس بر اساس مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ احمدی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با هفته وحدت، رویداد ملی و سراسری با عنوان فتح قله ها و با شعار محوری «ما متحدیم» با نگاه ویژه به برنامه‌های مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه آبادان یادآور شد: در راستای برگزاری این رویداد ملی برنامه‌های متنوعی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح محلات در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آیین تجلیل از پیشکسوتان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گردهمایی جوانان مدافع گام دوم انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای پویش دوستی با رفیق شهیدم، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهادتبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

احمدی خبر داد: همچنین اجرای طرح کافه گفت‌وگو به‌ منظور پاسخ به گره‌های ذهنی نسل جوان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، اجرای مسابقات مختلف، برگزاری نشست‌های سبک زندگی شهدایی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات و اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی، اهدا بسته های معیشتی به نیازمندان، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، پخش فیلم‌های ارزشی در مسجد و محله، ارائه خدمات پزشکی به محلات و روستاهای محروم از جمله دیگر برنامه‌های تدوین شده برای این رویداد ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار