مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

صداوسیما خط مقدم رسانه در دفاع از ارزش‌ها است

سردار مرادحاجتی با اشاره به این که صداوسیما در خط مقدم رسانه‌ای دفاع از ارزش ها قرار دارد، گفت: صداوسیما در پوشش متنوع و محتوایی اربعین سنگ تمام گذاشت.
کد خبر: ۶۱۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 13September 2023

صداوسیما خط مقدم رسانه در دفاع از ارزش‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، نشست تخصصی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی هفته دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به میزبانی «داریوش دبیقی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار مرادحاجتی به تقویم فرهنگی استان در خصوص هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش کردیم در سال جاری از برنامه‌های غیر تکراری استفاده کنیم و رضایت مخاطب نسل جوان را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به این که صداوسیما در خط مقدم رسانه‌ای دفاع از ارزش ها قرار دارد، افزود: صداوسیما در پوشش متنوع و محتوایی اربعین سنگ تمام گذاشت و صداوسیمای مرکز خوزستان هم به صورت جهادی و انقلابی نسبت به پوشش مطلوب این رخداد عظیم معنوی همت گماشت که جای تقدیر دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: پیاده روی اربعین و هفته دفاع مقدس تداوم پیوسته یک مکتب‌اند. حرکت‌هایی که اساس تمدن نوین اسلامی را رقم خواهند زد لذا باید در این حوزه‌ها کار جهادی در عرصه رسانه انجام دهیم.

دبیقی در ادامه این نشست ضمن تشکر از همراهی و همکاری همه جانبه و ارتباط مناسب صداوسیمای استان و حوزه فرهنگی، هنری، رسانه ای دفاع مقدس یادآور شد: دشمن در جنگ نرم ترکیبی و رسانه‌ای خستگی نمی شناسد و ما نیز باید در این عرصه، خستگی را خسته کنیم تا بتوانیم در این جنگ نابرابر به پیروزی برسیم.

وی به پرداخت مطلوب و نوین سیمای خوزستان به سفر اربعین اشاره کرد و متذکر شد: تمام تمرکز ما بعد از اربعین معطوف به هفته دفاع مقدس است و تمام تلاش من و همکاران عزیزم با همراهی شما این است که برنامه‌های خلاقانه و متنوعی را تولید و به محضر مردم پایتخت دفاع مقدس و ایران اسلامی تقدیم نمائیم.

در پایان این نشست مقرر شد، نشست خبری هفته دفاع مقدس به میزبانی صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شود و تقویم فرهنگی دفاع مقدس استان نیز به شکل‌های مختلف پخش شود تا اطلاع رسانی لازم در خصوص این برنامه‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار