استاندار سمنان:

بهترین راه امنیت‌آفرینی ایجاد رضایت در مردم است

«هاشمی» گفت: ارتباط با مردم، در کنار آنها بودن و گره گشایی از مشکلات و تکریم ارباب رجوع، اقناع سازی و اقناعی صحبت کردن، در سطح جامعه امنیت آفرین خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ - 13September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان ضمن اشاره به ضرورت تبیین مسائل برای جوانان اظهار داشت: ارتباط با مردم، در کنار آنها بودن و گره گشایی از مشکلات و تکریم ارباب رجوع، اقناع سازی و اقناعی صحبت کردن، در سطح جامعه امنیت آفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه بصیرت ویژگی مردم استان است افزود: در بحث اغتشاشات سال گذشته مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان به واسطه بصیرت و آگاهی خود با این اتفاقات همراهی نکردند و ارکان امنیتی استان نیز با اشرافیت کامل به صورت میدانی در پای کار حضور داشتند.

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد: دسترسی مردم به مدیران باید سهل و آسان باشد و این  مساله باید معیار فعالیت مدیران قرار گیرد.

استاندار سمنان عنوان کرد: ۸۰۰ دستگاه اجرابی، حاکمیتی و خدماتی در استان وجود دارد و ایجاد رضایتمندی و گره‌گشایی از کار  مردم بهترین حاشیه امنیت را ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید برای مردم نوکری کنند، ابراز داشت: در دانشگاه ها نیز مدیران و استادان در جمع دانشجویان حضور یابند و با دغدغه های فکری آنان آشنا شوند و مباحث راهگشا ارایه دهند.

استاندار سمنان به موسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: همه مجموعه ها کمک‌حال آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار