فرمانده مرزبانی فراجا:

عامل شهادت ۲۱ نفر از مأموران انتظامی به هلاکت رسید

سردار گودرزی از هلاکت شرور سابقه‌دار که عامل حمله به نیرو‌های نظامی و انتظامی بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ - 13September 2023
عامل شهادت ۲۱ نفر از مأموران انتظامی به هلاکت رسیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا از هلاکت شرور سابقه‌دار عامل حمله به نیرو‌های نظامی و انتظامی و کشف ۶۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در مرز‌های جنوب شرق کشور خبر داد. 
 
سردار گودرزی در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرز‌های شهرستان سراوان مطلع و با اجرای عملیاتی برنامه‌ریزی شده و هدفمند، موفق به کشف مواد مخدر شدند.
 
فرمانده مرزبانی فراجا افزود: بعد از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با تسلط اطلاعاتی نسبت به کنترل و انسداد مسیر‌های تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی مسلحانه، هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان و هلاکت یک تن از آنان شدند.
 
وی ادامه داد: در این عملیات سنگین و در درگیری مسلحانه ۶۲۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و تعداد دو قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۱ تیغه خشاب و ۲۳۱ فشنگ مربوطه و یک دستگاه خودروی هایلوکس کشف شد.
 
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: پس از بررسی‌های پلیسی و احراز هویت فرد به هلاکت رسیده، مشخص شد که وی از اشرار معروف منطقه بنام (ص- ش) معروف به «صاحب خان گمشادزهی» بوده که علاوه بر قاچاق مواد مخدر، دارای سوابق متعدد شرارت، ایجاد ناامنی، قتل مردم بی‌گناه مرزنشین و گروگان‌گیری مسلحانه بوده است.
 
سردار گودرزی با اشاره با به اقدامات ضد امنیتی این فرد ادامه داد: این شرور یکی از عوامل اصلی شهادت ۲۱ نفر از کارکنان انتظامی و مجروح شدن تعدادی از ماموران در طول سال‌های گذشته بوده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار