در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی خراسان رضوی مطرح شد؛

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: راهبرد سازمان انتظامی، آرامش و پرهیز از تنش همراه با اقتدار است

سردار «رضایی» راهبرد سازمان انتظامی را آرامش، پرهیز از تنش همراه با اقتدار دانست.
کد خبر: ۶۱۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ - 13September 2023

جانشین فرمانده کل انتظامی: راهبرد سازمان انتظامی، آرامش و پرهیز از تنش همراه با اقتدار استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی خراسان رضوی با تسلیت سوگواری‌های پایان ماه صفر که مصادف با سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ولی نعمتمان حضرت امام رضا (ع) است، اظهار داشت: پلیس خدمتگزار با برقراری نظم و امنیت در این مسیر مقدس توفیق الهی دارد.

وی افزود: لطف و عنایت فرمانده معظم کل قوا با عناوین افتخارآمیز نیروی مقدس و مقتدر انتظامی، مظهر اقتدار نظام و مجاهدان فی سبیل الله نمادهایی از اقتدار پلیس بوده که مشوق تلاش بیشتر سربازان ولایت در انتظامی جمهوری اسلامی برای ادای تکلیف است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: قدردان زحمات ایثارگرانه پلیس راه، پلیس راهور و همچنین تلاش یگان ویژه حرفه‌ای، آموزش‌دیده و مقتدر به‌عنوان مهم‌ترین عنصر خدمت به مردم هستیم.

سردار رضایی تصریح کرد: ازخودگذشتگی مرزبانان غیور نیز بسیار حائز اهمیت است چراکه اقتدار مرزبانی، اقتدار نظام محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده فراجا راهبرد سازمان انتظامی را آرامش، پرهیز از تنش همراه با اقتدار دانست و بیان داشت: قدرت پیش‌بینی و پیشگیری در پیشبرد مأموریت‌های پلیسی برای خدمت شایسته به مردم، محوری و زیربنایی است.

وی مدیریت و درایت در فضای مجازی و بهره‌گیری مثبت از طرح امنیت محله‌محور که روح حاکم بر آن ایجابی است و همچنین توجه به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌عنوان نماد آفندی و مانوری پلیس خدمتگزار را بسیار مهم دانست که نقش موثری در رضایتمندی و بالابردن سرمایه اجتماعی پلیس دارد.

در ابتدی این جلسه، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گزارشی از اقدامات انجام شده برای تأمین و برقراری نظم و امنیت سوگواری‌های پایان ماه صفر و طرح‌ها و تمهیدات پلیسی به منظور خدمات شایسته به شهروندان ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار