دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:

کنگره شهدا به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دفاع‌مقدس کمک خواهد کرد

سردار «مجیدی» به برگزاری نمایشگاه کتاب ملی دفاع‌مقدس در راستای کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: با همفکری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پای کار آمدن ظرفیت‌های استانی، فرصت مغتنمی است تا به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در حوزه شهدا و دفاع‌مقدس کمک کنیم.
کد خبر: ۶۱۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 13September 2023

کنگره شهدا به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دفاع‌مقدس کمک خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا اظهار داشت: حضور ۱۵۰ هزار بازدیدکننده در نمایش میدانی فصل شیدایی نشان از اثرگذاری این برنامه داشت. باید از تلاش شهرستان‌ها قدردانی کنیم که در اعزام نیروهای مردمی به مرکز استان برای حضور در این برنامه تلاش زیادی داشتند.

وی با قدردانی از همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای کار زیبا و فاخر فصل شیدایی تصریح کرد: این نمایش یک دوره فشرده معرفت شناسی از توحید، نبوت و امامت بود که رضایت‌مندی عموم مردم را در پی داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه تصریح کرد: با توجه به فاصله کوتاه تا زمان برگزاری اجلاسیه کنگره شهدا، نیاز به فراهم کردن برخی از مقدمات کار است تا شانزدهم مهرماه بتوانیم یک اجلاسیه آبرومندانه را برگزار کنیم.

سردار مجیدی با تقدیر از علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: مقدمات برگزاری اجلاسیه کنگره در سالن شهید سلیمانی در حال فراهم شدن است تا با شکوه هرچه تمام طی چهار شب برگزار شود.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب ملی دفاع‌مقدس در راستای کنگره شهدا اشاره کرد و افزود: با همفکری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پای کار آمدن ظرفیت‌های استانی، فرصت مغتنمی است تا به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در حوزه شهدا و دفاع‌مقدس کمک کنیم.

دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در همین‌باره خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس یک رویداد بزرگ فرهنگی است که در آن بیش از ۱۱۰ ناشر حوزه ایثار و شهادت شرکت می‌کنند. بدون تردید این اتفاق همچون فصل شیدایی اثرگذاری و ظرفیت بالایی خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان بیان کرد: به یاری خداوند مراسم باشکوه رژه هفته دفاع‌مقدس روز جمعه سی‌ویکم شهریور ماه با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار