در مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در ارومیه مطرح شد؛

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح: مردمانی که به شهدا اقتدا می‌کنند فریب دشمنان را نمی‌خوردند

سردار «باقر زاده» گفت: شهیدان چراغ‌های هدایت و ترجمان عزت، صلابت و افتخار ملت ایران هستند و مردمانی که به شهدا اقتدا می‌کنند فریب دشمنان را نمی‌خوردند.
کد خبر: ۶۱۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 14September 2023

مردمانی که به راه شهدا اقتدا کنند فریب دشمنان را نمی‌خورند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز(پنجشنبه) در مراسم تشییع و بدرقه ۲۳ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در ارومیه گفت: امروز سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) است و این شهدایی که هم اکنون در دوش مردم ارومیه تشییع می‌شوند مباهات می‌کنند که در چنین روزی در شهر ولایتمدار، شجاع، بصیر و انقلابی ارومیه تشییع می‌شوند.

وی تصریح کرد: این شهیدان زمانی که به مصاف دشمن رفتند هیچ تردیدی در دل راه ندادند و راه خود را که دفاع از اسلام و انقلاب بود تا آخر ادامه دادند و تا آخرین قطره خون سنگر دفاع را ترک نکردند.

سردار باقرزاده گفت: این افتخار بزرگی برای مردم استان آذربایجان غربی است که امروز میزبان شهیدان هستند و حضور پرشکوه مردم اعم از شیعه و سنی در استقبال و تشییع شهدا نشانه هم هدف و هم سنگر بودن آنان در دفاع از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور است. شهیدان چراغ‌های هدایت و ترجمان عزت، صلابت و افتخار ملت ایران هستند و مردمانی که به شهدا اقتدا می‌کنند فریب دشمنان را نمی‌خوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار