استاندار ایلام در پیامی مطرح کرد؛

پیامبر اسلام مسیر حقانیت را برای ما روشن کرد

بهرام‌نیا به مناسبت فرارسیدن روز‌های پایانی ماه صفر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 14September 2023

پیامبر اسلام مسیر حقانیت را برای ما روشن کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام به مناسبت به فرارسیدن روز‌های پایانی ماه صفر پیامی صادر کرد.
حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با نزدیک شدن به ایام حزن و اندوه ماه صفر و فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) و همچنین شهادت مظلومانه‌ی کریم آل طا‌ها امام حسن‌مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، گَرد ماتم بر زمین و زمان می‌نشیند و افلاکیان و خاکیان، داغدار و سیاه‌پوش این غم بزرگ می‌شوند. بدون تردید مردم متدین و محب اهل بیت علیهم‌السلام استان ایلام نیز متأثر از این ایام، زانوی غم بغل گرفته و در اندوهی عظیم فرو رفته‌اند.

پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه‌ی راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد و در طول ۲۳ سال ماموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند که تا به امروز هیچ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد کند.

پر واضح است که گام نهادن در مسیر عزت، معرفت و حقانیت ائمه و اولیای خدا می‌تواند راه نجات بشریت در این عالم خاکی باشد و انسان‌ها را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون شده و مسیر توحید و تقوی را به آن‌ها نشان دهد.

اینجانب ضمن تسلیت رحلت جانسوز فخر عالمیان حضرت محمدمصطفی (ص) و شهادت سبطین برحق ایشان، امام حسن‌مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و نیز آرزوی قبولی عزاداری‌های هم استانی‌های عزیز، امید است در سایه‌ی توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه‌ی وحدت و همدلی بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم شریف و بسط و گسترش ارزش‌ها و فضایل اخلاقی در جامعه کوشا باشیم و با تاسی از مشی و سیره‌ی این رسول آسمانی و ائمه‌ی معصومین علیهم‌السلام در جهت حقیقت‌جویی، خیرخواهی و عشق و محبت نسبت به بندگان و هم‌نوعان گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار