استاندار بوشهر:

ترویج فرهنگ فداکاری شهدا در بین جوانان گسترش یابد

استاندار بوشهر گفت: شهدا در دوران سخت انقلاب اسلامی حماسه ساز بودند که باید فرهنگ فداکاری شهدا در بین جوانان گسترش یابد.
کد خبر: ۶۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ - 09December 2015

ترویج فرهنگ فداکاری شهدا در بین جوانان گسترش یابد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مصطفی سالاری در آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید حمزه سمعتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در فرودگاه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا با حماسهسازی و ایثار عزت و افتخار به ارمغان آوردند که باید این حماسهها در جامعه تبیین و ترویج شود.

وی با بیان اینکه آرامش کشور در دنیای پرتلاطم امروز مرهون خون شهداست گفت: آسایش، آرامش و امنیت مرهون خون شهدا و فداکاری و از خودگذشتگی ایثارگران است.

استاندار بوشهر اصلیترین پیام شهیدان سرافراز را وحدت، یکپارچگی، همدلی و همزبانی عنوان کرد و افزود: این پیام مهم در آیین تشییع شهدا به بهترین شکل تجلی پیدا کرد.

سالاری با بیان اینکه مردم استان بوشهر در عرصه ایثار و شهادت نقش مهمی دارند گفت: مردم این استان با حضور جانانه خود ضمن تجدید میثاق با شهدا، ثابت کردند که در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و شهدا همچنان ایستادهاند. شهدا در دوران سخت انقلاب اسلامی حماسه ساز بودند که باید فرهنگ فداکاری شهدا در بین جوانان گسترش یابد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار