با عنوان «امت رسول‌الله» صورت گرفت؛

برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم به مناسبت ۲۸ صفر+ تصاویر

دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های مسلح استان قم با عنوان «امت رسول الله (ص)» همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ - 14September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم عزاداری نیرو‌های مسلح استان قم همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

نیرو‌های مسلح استان پس از اقامه عزاداری در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س)، با حرکت از حرم بانوی کرامت به سمت دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به آیه «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آغازین روز‌های بازگشت به میهمن عزیزمان با اتکا به این آیه فرموند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: جمله «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را دارای شأنی است و این شأن انقلاب را می‌برد تا ان شاء الله به دست صاحبش حضرت، ولی عصر (عج) برساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد: انقلاب در این روزها، آخرین قله‌ها را طی می‌کند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ این قله‌ها با وجود مبارک شما سربازان گمنام و فداکار و عزیز ان شاء الله رقم می‌خورد. به خودتان ببالید که شما جزء «وَالَّذِینَ مَعَهُ» هستید.

اکبری افزود: شما در طول ۴۵ سال انقلاب، این را به تمام مردم دنیا فهماندید که ما تا آخرین قطره خون در پای این انقلاب که برگرفته از انقلاب جهانی حضرت نبی اعظم و برپاکننده انقلاب جهانی فراگیر و آن انقلاب حضرت امام عصر امام زمان (عج) می‌باشد، خواهیم بود و ان شاء الله در فرمان، ولی امر مسلمین همچون گذشته محکم گام بر می‌داریم.

در مراسم فوق، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی استان قم و کارکنان و پایوران یگان‌های مربوطه حضور داشتند.

برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم در ۲۸ صفر+ تصاویر

برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم در ۲۸ صفر+ تصاویر

برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم در ۲۸ صفر+ تصاویر

برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم در ۲۸ صفر+ تصاویر

برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم در ۲۸ صفر+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها