مراسم بزرگ دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح در اصفهان برگزار شد

مراسم بزرگ ۲۸ صفر امروز با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه هیات‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ - 14September 2023

قافله بزرگ دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح امروز در اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از از اصفهان، هیات‌های و دسته‌های عزاداری شهر اصفهان به ویژه دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح اعم از رده های مختلف ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با حضور در میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان حرکت کردند.

دسته‌های عزاداری در قالب گروه‌های سینه‌زن، زنجیر زن، گروه‌های موزیک عزاداری، در سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، مرثیه‌سرایی و عزاداری کردند.

در طول مسیر ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌های فرهنگی توسط نهادهای فرهنگی، مذهبی و برخی رده‌های نظامی دایر شده بود و از عزاداران پذیرایی می‌کردند.

همچنین در گلستان شهدا نیز غرفه‌های فرهنگی مشاوره، ویژه بانوان و کودکان و نوجوانان و غرفه‌های ثبت‌نام اکرام ایتام راه‌اندازی شده بود.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند و در پایان این مراسم نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار