رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا خبرداد؛

اخطار جدی به دو پلتفرم اعلام قیمت مسکن

سردار نوروزی توضیحاتی درباره اخطار و نظارت بر بنگاه‌های معاملات مسکن و پلتفرم‌هایی که در زمینه مسکن فعالیت دارند، ارائه داد.
کد خبر: ۶۱۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ - 15September 2023

اخطار جدی به دو پلتفرم اعلام قیمت مسکنبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار علی نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا اظهار داشت: برابر قانون، نظام صنفی اتحادیه موظف است واحد‌های صنفی دایر شده غیرمجاز را شناسایی کنند تا پلیس با آن‌ها برخورد کند. یک‌هزار و ۱۸۰ نامه برای اعمال قانون برای بنگاه‌ها به پلیس اماکن ارسال شد و حدوداً از یک هزار و ۱۸۰ مورد ۸۰۴ واحد صنفی اعمال قانون شده و ۴۷۵ واحد صنفی دیگر یا مجوز گرفته‌اند یا نامه جلوگیری از پلمب آورده‌اند. در تهران حدوداً ۱۱ هزار مشاور املاک دارای مجوز داریم.

سردار نوروزی تصریح کرد: در رابطه با کسب‌وکار‌هایی که در تعیین قیمت مسکن فعالیت می‌کنند دو پلتفرم را شناسایی کردیم که بیشترین دخالت را در بالا بردن قیمت مسکن داشتند و با همکاری وزارت صمت و اتحادیه کسب و کار‌های مجازی آن‌ها را شناسایی کردیم و برای آخرین بار اخطار جدی به این دو پلتفرم داده شد.

وی ادامه داد: مشاورین املاک بالاترین درخواست برای گرفتن مجوز را دارند که مسئله‌ای مورد بررسی است. این پلتفرم‌ها باید تا ابتدای مهر به درگاهی که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده متصل شوند و در غیر این صورت اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا گفت: باید ضوابطی تعیین شود تا افراد متخصص وارد این حوزه شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها