معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه:

جمهوری اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را ذلیل کرد/ «جبهه مقاومت» به ایران عزت بخشید

«اکبرزاده» گفت: جمهوری اسلامی نه تنها آمریکا را ذلیل کرد بلکه رژیم صهیونیستی را هم ذلیل کرده است.
کد خبر: ۶۱۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 15September 2023

جمهوری اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ذلیل کرد/ «جبهه مقاومت» به ایران عزت بخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد اکبرزاده» معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه سال ۱۳۶۴ شکل گرفت، اظهار داشت: با توجه به همه مشکلاتی که کشور داشت خصوصا در حوزه تحریم، الحمدلله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول این چند سال توانست در همه حوزه‌ها از جمله حوزه موشکی، سطحی، زیر سطحی، پهپاد و... به بالاترین شکل ممکن از قدرت و توان رزم برسد.

وی افزود: امروز در حوزه دریا توانستیم کار‌های اساسی انجام دهیم در صورتی که داخل جنگ تمام عیار ترکیبی هستیم و این آرامش ماحصل تلاش‌ها است و جمهوری اسلامی در تنگه هرمز و عرصه دریا تا چابهار مثل عقاب تیزبین اجازه نفس کشیدن به کسی را نمی‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه نیروی دریایی حضور فعال و گسترده در منطقه دارد، گفت: جمهوری اسلامی نه تنها آمریکا را ذلیل کرد بلکه در منطقه نیز ذلیل کردیم و رژیم صهیونیستی که می‌گفت نیل تا فرات را باید بگیرم را هم ذلیل کردیم.

محمدزاده با اشاره به اینکه جریان مقاومت در سال ۱۳۴۲ توسط حضرت امام راحل جرقه‌اش شکل گرفت، بیان کرد: به پشتوانه مردم این جرقه به جبهه مقاومت تبدیل شده است و نه تنها به ایران عزت بخشیده بلکه منطقه را هم سربلند کرده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم، تصریح کرد: امروز یمن، سوریه، فلسطین، عراق، حزب الله لبنان، زینبیون، فاطمیون و حشدالشعبی خروجی همین جرقه مقاومت سال ۱۳۴۲ است که به جبهه مقاومت شکل گرفته است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به آشوب‌های سال گذشته اذعان داشت: این روند از طریق نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی اولویت بندی شده بود و دشمن با استفاده از زن و موضوعات دینی مثل عفاف و حجاب به دنبال بی‌ثبات سازی بود.

وی با بیان اینکه لیدر‌های این آشوب‌ها برخی افراد بازیگر و بازیکن بی‌سواد بودند که فکر تمرکزی درستی برای مدیریت فضا نداشتند و بی‌محتوا بودند، گفت: رنج سنی هشتاد درصدشان افراد زیر ۲۷ سال بوده است و بالای هفتاد درصد از این هشتاد درصد سن ۲۱، ۲۲ سال به عنوان لشکر پیاده دشمن بودند.

اکبرزاده با بیان اینکه دشمنان برای امسال نیز برنامه ریزی کردند، ولی هیچ اتفاقی برای ما رقم نخواهد خورد، گفت: دشمن برای یک سالگردی برنامه ریزی کردند و خوشبختانه نتوانستند تاکنون موفق شود.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه تمامی سرپل‌ها در داخل و خارج دستگیر و شناسایی شدند و خیلی‌ها در آستانه دستگیری هستند، خاطرنشان کرد: با پشتوانه و حمایت مردم و رهبری نائب امام زمان (عج) حادثه‌ای جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها