آیین «شکرانه خدمت» قرارگاه مردمی اربعین قم برگزار شد

آیین شکرانه خدمت قرارگاه مردمی اربعین استان قم با حضور مسئولان و خادمان این قرارگاه در آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 15September 2023

آیین «شکرانه خدمت» قرارگاه مردمی اربعین قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین شکرانه خدمت قرارگاه مردمی اربعین استان قم همزمان با ایام سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در آستان مقدس امامزاده شاه جمال‌الدین (ع) قم برگزار شد.

مهدی قربانی کرم مسئول کمیته مردمی قرارگاه اربعین استان قم طی سخنانی در این آیین اظهار داشت: همه خادمین، خیرین، مدیران و مسئولان بزرگترین سخاوتمندان دستگاه سیدالشهدا (ع) هستند، چون به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات خالصانه و عاشقانه ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید قدر فرصت‌های بدست آمده را بدانیم، گفت: خیلی‌ها حسرت این را داشتند که این خدمت بزرگ را به زائران انجام دهند، اما توفیق نیافتند.

مسئول کمیته مردمی قرارگاه اربعین قم با اشاره به خدمات ارائه شده در این ستاد گفت: استان قم امسال میزبان بیش از ۱۳۰ هزار زائر از سراسر کشور بود.

وی ادامه داد: تبلیغات مستمر و پیوسته سبب شد که این حرکت جهادی بزرگ به محله‌های مختلف نفوذ کرده و به گونه‌ای که حدود ۷۰ حسینیه، تکیه و مسجد از ۳۰ نقطه متفاوت برای ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند.

قربانی کرم گفت: حضور پررنگ و فعال دهه هشتادی‌ها و خادمان نوجوان در صف خدمت به زائرین جلوه خاصی را به این حرکت جهادی بخشیده بود.

این مراسم با اجرای گروه سرود جابر، ارائه نکاتی توسط یکی از مسئولان و مرثیه سرایی محمود ابرنجین همراه بود.

در پایان، خادمان قرارگاه مردمی اربعین با حضور بر سر مزار شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار