امام جمعه اهواز:

تحریم‌های اقتصادی به سکوی پیشرفت‌ برای ایران اسلامی تبدیل شده‌اند

موسوی فرد گفت: تحریم‌های اقتصادی ایران که با هدف تضعیف انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بودند امروز به سکوی پیشرفت‌های مختلف ایرانی اسلامی تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۶۱۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 15September 2023

تحریم‌های اقتصادی به سکوی پیشرفت‌ برای ایران اسلامی تبدیل شده‌اندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با اشاره به پیش‌بینی‌های امام خمینی‌(ره) و آینده‌نگری ایشان پیرامون افول مستکبران جهانی اظهار داشت: امام (ره) فرمودند؛ «با اطمینان می‌گویم اسلام، ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و موانع داخل و خارج خود را برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد» که شاید آن روزها کمتر کسی این سخنان را باور می‌کرد.

وی افزود: مقام‌ معظم رهبری می‌فرمایند «جهانِ امروز، در آستانه تحول است و قدرت‌های استعماری در حال تضعیف هستند از این رو ملت‌ها باید خود را آماده کنند»؛ مخاطب نخست این سخنان، مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به فتنه‌هایی که برای تضعیف انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون ادامه دارند، تصریح کرد: با وجود بدخواهی‌ها و ترورها نه تنها انقلاب اسلامی سرنگون نشد بلکه قوی‌تر از قبل است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد صدام‌ را مهره تحریک شده غرب عنوان کرد و بیان داشت: تحریم‌های اقتصادی ایران که با هدف تضعیف انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بودند امروز به سکوی پیشرفت‌های مختلف ایرانی اسلامی تبدیل شده‌اند.

وی یادآور شد: صادرات نفت ایران به رغم فشار حداکثری نه‌تنها به صفر نرسید بلکه هم‌اکنون بدون توافق با آمریکا احیا و چند برابر شده است.

امام جمعه اهواز گفت: ایران اسلامی در اثر انبوه فشارها عقب‌گرد نکرد و در زمره کشورهای سرآمد در حوزه‌های علمی، موشکی و هوا و فضا قرار گرفته است. تحلیلگر یکی از نشریات آمریکایی می‌گوید موقعیت ایران در ماه‌های اخیر بدون توافق با آمریکا بهبود یافته و تحریم‌ها بر ایران از سر درماندگی و تک بعدی است و همه نشانه‌ها به افول آمریکا برمی‌گردد.

وی افزود: نظام استکبار مایوس شده و تیر کمتری در کمان دارد؛ تحریم نه تنها افول آمریکا را آشکار تر کرد بلکه موجب شتاب آن شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در زمینه رفع دغدغه و مشکلات معیشتی بیان کرد: هر کجا مسئولان و دولتمردان به حرف امامین انقلاب توجه کردند ما به قله نزدیک‌تر شدیم و هرگاه از شعار انقلاب فاصله گرفتیم‌ اثر آن را مشاهده کردیم.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی و خدمات ارائه شده در این رویداد عظیم از سوی ایران و عراق افزود: جمعیت بیش از ۲۰ میلیون نفری امسال زائران در کربلا، خار چشم دشمنان امت اسلامی شد.

امام جمعه اهواز گفت: به سهم‌خود از مردم عراق، ایران، هیات‌ها و مواکب، دولت عراق، حشد الشعبی و مجموعه خدمات‌رسان در این رویداد جهانی، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار