امام جمعه دزفول:

خداوند متعال مردم مؤمن ایران اسلامی را در مقابل توطئه دشمنان تنها نخواهد گذاشت

حجت‌الاسلام بهرام پور با تاکید بر اینکه نصرت الهی تا زمانی که مردم در صحنه هستند، همراه با مردم است، گفت: خداوند متعال مردم ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی را در مقابل توطئه دشمنان تنها نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۱۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 15September 2023

خداوند متعال مردم مؤمن ایران اسلامی را در مقابل توطئه دشمنان تنها نخواهد گذاشتبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «مسعود بهرام‌پور» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر، با اشاره به سالگرد اغتشاشات سال گذشته اظهار داشت: تکرار حوادث گذشته اگرچه اخلالی در مسیر حرکتی انقلاب ندارد ولی موجب خسارت به زندگی و معیشت مردم می‌شود که گناهی نابخشودنی است.

امام جمعه دزفول با قدردانی از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران گفت: از همه دستگاه‌ها و متولیان امنیتی و انتظامی که در رابطه با مسایل امنیتی مسوولیت دارند به ویژه والدین می‌خواهم که اجازه ندهند جامعه اسلامی با تکرار حوادث سال گذشته مواجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه نصرت الهی تا زمانی که مردم در صحنه هستند، همراه با مردم است، افزود: خداوند متعال مردم ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی را در مقابل توطئه دشمنان تنها نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام بهرام پور با قدردانی از وزارت امور خارجه برای گسترش روابط دیپلماتیک با کشورهای همسایه گفت: گره گشایی از مسایل اقتصادی اولویت امروز کشور است و باید همه دستگاه‌ها برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم شبانه روز فعالیت کنند.

خظیب جمعه دزفول یادآور شد: تکرار فتنه‌هایی شبیه آنچه در سال گذشته رقم خورد دستیابی به آرمان‌های انقلاب و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی را با تاخیر مواجه می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار