نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران:

شکست نقشه‌های دشمن در منطقه نتیجه رشادت‌های شهید سلیمانی است

شیخ الدقاق با بیان اینکه شکست داعش و برنامه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه از دستاورد‌های شهید سلیمانی است، گفت: حاج قاسم معتقد بود که نباید از دشمن ترسید، بلکه باید شرایطی را فراهم کرد که این تهدید به فرصت تبدیل شود.
کد خبر: ۶۱۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 16September 2023

رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمشق کشور‌های اسلامی/تهدید‌ها به فرصت تبدیل شود

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، شیخ «عبدالله الدقاق» نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران جمعه در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت به میزبانی شهر دامغان ضمن بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب سرمشقی برای کشور‌های اسلامی هستند، اظهار داشت: این دو بزرگوار به دیگر کشور‌های اسلامی این نکته را آموختند که باید تهدید دشمن را به فرصتی برای رشد تبدیل کرد.

وی ضمن بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نیز به خوبی این مهم را در برنامه کاری خود گنجانده بود، افزود: ایشان معتقد بود که نباید از دشمن ترسید بلکه باید شرایطی را فراهم کرد که این تهدید به فرصت مبدل شود.

وی بابیان اینکه سردار شهید سلیمانی با تکیه بر همین اصل توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند، ابراز داشت: بیرون راندن داعش از منطقه و شکست برنامه‌های رژیم صهیونیست از دستاورد‌های ایشان است.

الدقاق ضمن بیان اینکه ایشان اقدامات بسیار بزرگی در منطقه به انجام رساندند، تصریح کرد: حشدالشعبی و نیرو‌های مردمی عراق به درخواست ایشان تشکیل و باعث شد تا پروژه دشمن در منطقه به شکست منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه سردار شهید سلیمانی توانست به کشور‌های اسلامی کمک‌های بسیاری کند، افزود: این همان فرصتی بود که از تهدید دشمن ایجاد شد و در نهایت نیز باعث ناکام ماندن نقشه‌های آنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار