لیدر شبکه اغتشاشات مرتبط با رسانه‌های معاند در اصفهان دستگیر شد

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری لیدر شبکه آشوب‌طلب و برنامه اغتشاشات مرتبط با رسانه های معاند در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ - 17September 2023

لیدر شبکه اغتشاشات مرتبط با رسانه‌های معاند در اصفهان دستگیر شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصهان، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری لیدر شبکه آشوب‌طلب و برنامه اغتشاشات مرتبط با رسانه های معاند در این شهر خبر داد و به همنی منظور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

برابر رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در فرماندهی انتظامی استان اصفهان، فردی که مأموریت داشت با حضور در شهر‌های مختلف و انتشار تصاویر جانباختگان اغتشاشات سال گذشته افراد ناآگاه را با خود همراه و با تشویش افکار عمومی، موج جدید اغتشاشات را برپا کند شناسایی و دستگیر شد.

بنا به اعلام این سازمان، در بازررسی از منزل فرد مورد اشاره یک قبضه سلاح کمری و مقادیری فشنگ جنگی به همراه مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان در ادامه اطلاعیه خود همچنین افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی خاص توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سازمان، اعضای باند ۹ نفره آشوب طلبان و اغتشاشگران که بعضی نیز دارای سوابق شرارت بودند و قصد انجام اقدامات ایذایی در نقاط مختلف استان و همسو شدن با گروهک‌های معاند با تخریب اموال دولتی، حمله به اماکن حساس و حتی در صورت موفقیت اجرای پروژه کشته سازی را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

این سازمان اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی گسترده و قبل از هرگونه فعالیت خرابکارانه توسط این افراد، مخفیگاه تمامی اعضای این باند ۹ نفره در چند شهرستان استان شناسایی و ضمن رصد شبانه روزی و میدانی تحرکات آنان در نهایت در چند عملیات منسجم و هماهنگ، تمامی نفرات دستگیر شدند.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان ادامه داد: این افراد سال گذشته در تجمع‌های غیرقانونی، تخریب اموال دولتی و مواردی دیگر نقش داشتند و در حال برنامه ریزی گسترده‌ای برای انجام اقدامات غیرقانونی و حتی پروژه کشته سازی بودند که با هوشیاری ماموران ناکام ماندند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار