حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد؛

دوران بازی رژیم صهیونیستی با زندگی لبنانی‌ها به پایان رسیده است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: زمانه بازی رژیم صهیونیستی با زندگی لبنانی‌ها، بدون هیچ بازدارندگی به سر آمده است.
کد خبر: ۶۱۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 17September 2023

دوران بازی رژیم صهیونیستی با زندگی لبنانی‌ها به پایان رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه لبنانی «المنار»، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: برخی در لبنان به مقاومت و سلاح آن حمله می‌کنند تا ضعف خود را در انتخاب رئیس‌جمهور بپوشانند.

 قاسم طی سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانش آموزان دبیرستانی در مدارس المصطفی بیروت در روز گذشته (شنبه، ۱۶ سپتامبر)، تصریح کرد: هرکس بخواهد لبنان را خلع سلاح کند، می‌خواهد مقاومت را از بین ببرد. ما از او می‌پرسیم آیا نمی‌داند که این امر لبنان را تضعیف می‌کند و راه اسرائیل را برای اشغال سرزمین ما باز می‌کند؟».

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: «بدانید که زمانه بازی اسرائیل بدون هیچ بازدارندگی با زندگی مردم لبنان به سر آمده است و به برکت مقاومت، لبنان آزاد شد، مرز‌های دریایی ترسیم شد و ما نفت و گازمان را پس خواهیم گرفت. به لطف مقاومت، تکفیری‌ها بیرون رانده شدند و ما با اسرائیل تعادل بازدارندگی ایجاد کردیم».

نعیم قاسم با اشاره به بوق‌های تبلیغاتی فتنه‌گران علیه مقاومت لبنان تصریح کرد: «مقاومت لبنان حمایت و آزاد می‌کند. نعمت‌های مقاومت در لبنان و منطقه بی‌شمار است و بوق‌های فتنه نمی‌تواند لبنان را از دستاوردهایش محروم سازد».

وی تاکید کرد که مقاومت در چارچوب سه‌گانه مقاومت، ارتش، مردم به قوت خود باقی خواهد ماند، تا قدرت و تسلیحات خود را افزایش دهد و در صورت هرگونه رویارویی تحمیلی اسرائیل، آمادگی داشته باشد».

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی همواره از قدرت بازدارندگی جنبش حزب الله لبنان در مواجهه با تهدید‌ها و فرسایش بازدارندگی رژیم موقت سخن می‌گویند. تازه‌ترین آن به دو هفته پیش باز می‌گردد که کانال «۱۳» تلوزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی درباره این قدرت بازدارندگی اذعان داشت: «با معادله بازدارندگی که سران جنبش حزب‌الله در لبنان ایجاد کرده‌اند، لبنان به نقطه‌ای امن‌تر در منطقه مبدل شده است».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار