نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

انگلیس هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است/ اجتماع امام رضایی‌ها پیامی روشن به براندازان بود

سروری با اشاره به بیانات رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی درخصوص افول قدرت آمریکا و غرب گفت: امروز قدرت‌های جدیدی در حال شکل‌گیری است و انگلیسی‌ها یا متوجه این تغییر نشدند و یا خود را به خواب خرگوشی زده‌اند.
کد خبر: ۶۱۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ - 17September 2023

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:انگلیس هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است/ اجتماع امام رضایی‌ها پیامی روشن به براندازان بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پروز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز در تذکر پیش از دستور خود در صد و هفتاد و هفتمین جلسه شورا اظهار داشت: اجتماع امام رضایی‌ها در سراسر کشور بهترین پیام برای براندازان بود؛ این حضور با بصیرت مردم پاسخ روشنی به گزافه‌گویی‌های  براندازان بود.

سروری با اشاره به تحریم شهردار تهران توسط انگلیس گفت: این افتخار بزرگی است که دشمن ما امروز شهردار را تحریم کرده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: انگلیس فکر می‌کند امروز در قرن گذشته است و واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی درخصوص افول قدرت آمریکا و غرب افزود: امروز قدرت‌های جدیدی در حال شکل‌گیری است و انگلیسی‌ها یا متوحه این تغییر نشدند و یا خود را به خواب خرگوشی زده‌اند.

سروی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن نام شهردار تهران در لیست تحریم انگلیس نشان دهنده کارآمدی مدیریت شهری و باز کردن گره‌های شهر است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار