رئیس حوزه علمیه میانه:

با ایمان قلبی به خدا مشکلات دنیوی و اخروی رفع می‌شود

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: برای تقویت و تکمیل ایمان باید صفات پسندیده معصومین (ع) را در خود تقویت کنیم و با ایمان قلبی به خدا مشکلات دنیوی و اخروی نیز رفع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 17September 2023

با ایمان قلبی به خدا مشکلات دنیوی و اخروی رفع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سعید سلیمی، رئیس حوزه علمیه میانه امروز (شنبه) در سالروز شهادت امام رضا (ع) و در جمع مردم شهرستان میانه با بیان اینکه قلب‌ها براثر گناه معصیت و می‌میرند و ثمره‌اش، بدبختی و شقاوت است، اظهار داشت: نشستن در مجلسی که امر، سخن و نام ائمه در آن بیان شود، قلب‌ها را زنده می کند.

وی با تاکید بر تقویت ایمان گفت: برای تقویت و تکمیل ایمان باید صفات پسندیده معصومین (ع) را در خود تقویت کنیم و با ایمان قلبی به خدا مشکلات دنیوی و اخروی نیز رفع می‌شود.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه همه معصومین علیهم السلام به تمام صفات نیکو، آراسته اند اما برخی صفات نیکو در برخی ائمه بیشتر از دیگری، متجلی شده است، بر تجلی محسوس رافت و مهربانی در امام رضا (ع) تاکید کرد و افزود: پرده پوشی بر عیوب مردم، مدارا کردن با مردم، و صبر بر سختی ها، از جمله صفات نیکوی اهل بیت است که اتصاف به این صفات، ایمان را کامل‌تر کرده و در دستیابی به مواهب و غفران الهی، ما را موفق‌تر می دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها