شهید «متفکری»:

دنیا را استراحت‌گاه موقتی بدانید

شهید «رحیم متفکری» در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: من مستضعف به دنیا آمده ام و مستضعف از دنیا خواهم رفت، دنیا را استراحت گاه موقتی بدانید و خود را مسافر.
کد خبر: ۶۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵ - 19September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، شهید «رحیم متفکری» در سال 1341 در شهرستان مرند چشم به جهان گشود. وی با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک مقدس کشورمان به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و سرانجام در تاریخ 7 اسفندماه 1362 در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.

قسمتی از وصیت‌نامه شهید «عطری خطیبی»:

«جوانان ما مرد شهادت و شهامت‌اند»؛ این جمله‌ای است گهربار که امام عزیزمان فرمودند. من و تمامی رزمندگان باید این جمله را تحقق ببخشیم و شهادت را برای خود سعادتی والا بدانیم و با شهامت و توان هرچه تمام‌تر به پیش تازیم و قلب دشمن را با فریاد «الله اکبر» بشکافیم و پرچم سبز «لا اله الا الله» را بر تمامی قله‌های دشمن به نشانه پیروزی سپاهیان اسلام افراشته سازیم.

برادرانم، من بنا به وظیفه شرعی خود و باتوجه به اینکه خدمت سربازی در اسلام عبادت است، پاسدار وظیفه شدم و به خاطر اینکه پاسدار واقعی خون شهیدان باشم، به جبهه آمدم و تا به حال در چهار عملیات شرکت کرده‌ام.

امت مسلمان ایران وحدت خود را حفظ کنید و به درد نیازمندان برسید و یاور مستضعفان باشید. من مستضعف به دنیا آمده‌ام و مستضعف از دنیا خواهم رفت، دنیا را استراحت گاه موقتی بدانید و خود را مسافر. نسبت به هم نیکی کنید و برادروار زندگی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها