مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل:

بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ زائر اردبیلی عازم حرم رضوی شدند

«وثوقی» از جابجایی بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ زائر این استان به حرم رضوی خبر داد و گفت: این زائران با ۵۷ دستگاه اتوبوس راهی مشهد شدند.
کد خبر: ۶۱۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 17September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «کلیم‌الله وثوقی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل امروز (یکشنبه) در بازدید از پایانه مسافربری اردبیل با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل مسافری استان اردبیل همانند طرح اربعین آماده اعزام زائران از مبداء استان به مشهد مقدس است، افزود: ۵۷ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل استان اردبیل این زائران را جابجا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: طرح جابه‌جایی زائران مشهد مقدس از ۲۰ تا ۳۱ شهریور سال جاری ادامه دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل همچنین از تشکیل کمیته‌های تخصصی شامل برنامه‌ریزی، ارزیابی و نظارتی در حوزه حمل و نقل خبر داد و گفت: تمام نیرو‌های راهداری، رانندگان و شرکت‌های مسافربری شبانه‌روزی در تلاش هستند تا شیفتگان امام هشتم (ع) در ایده‌آل‌ترین شرایط برای حضور در بارگاه رضوی و زیارت امام غریب شرکت کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه هیچ اغماضی در تامین ایمنی ناوگان مسافری نخواهیم کرد، یادآورشد: کارشناسان این اداره کل با حضور مستمر در ترمینال در حال انجام بازدید هستند تا مشکلاتی نظیر نقص فنی ناوگان در طول سفر پیش نیاید.

وثوقی ادامه داد: برای اعزام زائران به مشهد مقدس، ناوگان اتوبوسی مورد نیاز پیش‌بینی شده که با همت رانندگان و شرکت‌های مسافربری استان، امیدواریم مانند طرح اربعین خدمتگزار مردم استان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: کاربران جاده‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و طرح مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود چه در حوزه راه‌ها و چه حوزه حمل و نقل می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار