یادداشت/ عصمت دهقانی

عشق به اهل بیت علیهم‌السلام؛ آبی بر آتش فتنه‌ دشمنان

عشق به اهل بیت علیهم‌السلام، برپایی جشن بزرگ عید غدیر، عزاداری‌های  مُحَرم و صفر،   پیاده روی اربعین و ... آبی بود بر آتش فتنه‌ی دشمنان.
کد خبر: ۶۱۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰ - 18September 2023

عشق به اهل بیت(ع)؛ آبی بر آتش فتنه دشمنانگروه استان‌های دفاع‌پرس- عصمت دهقانی؛ ۲۵ شهریور حاوی درس‌ها و عبرت‌های فراوان بود برای آنان که توهم براندازی در سر دارند!

دشمنان این نظام مقدس بدانند که جمله‌ی «این انقلاب به سادگی به دست نیامده است» بسیار پر معنا و مفهوم است. این انقلاب ریشه در جان مردمانی دارد که عقایدشان با ولایت پیوند عمیقی دارد، این انقلاب حاصل خون هزارن شهیدی است که واژه‌ی آزادگی را به زیبایی تفسیر کردند، این انقلاب حاصل دعای خیر هزاران پدر و مادر است که عاقبت بخیری را برای فرزندانشان طلب کردند.

این انقلاب حاصل سال‌ها صبوری آزادگانی است که درد غربت، شکنجه و اهانت‌ها را در ادردوگاه‌های رژیم بعث عراق تحمل کردند، اما لحظه‌ای از عقاید خویش کوتاه نیامدند، این انقلاب حاصل انتظار مادرانی است که سیاهی چشمانشان در انتظار بازگشت فرزند مفقود الاثرشان سفید شد، ولی تا آخرین لحظه تسبیح و ذکر خداوند از لبشان برچیده نشد، این انقلاب حاصل غم یتیمی فرزندانی است که در زیر سایه نام بابا قد کشیدند و آغوش گرم پدر را حس نکردند، این انقلاب ثمره صبر خواهرانی است که با صبر زینبی‌شان ادامه دهنده راه برادران خود بوده و هستند، این انقلاب اسلامی ثمره زحمات همسران شهدایی است که در اوج جوانی همسرانشان را به میدان مبارزه با دشمن متجاوز راهی کردند و بار سنگین تربیت فرزندان را یک تنه به دوش کشیدند و...

آنانی که در خیال خام خود نقشه‌های پلید برای آینده ایران ما، طراحی می‌کنند، بسیار نادان‌تر از آن هستند که معنای پیوند سرخ عاشورا با انتظاری سبز، که برای همه ما امید آفرین است را دریابند.

دشمنان این مرز و بوم سال گذشته با سوء استفاده از نا آگاهی عده‌ای جوان و نوجوان و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه انداختن جنگ ترکیبی و صرف هزینه‌های هنگفت، سعی در برهم زدن امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تضعیف عقاید این ملت را داشتند و عده‌ای از جوانان بی‌گناه نیز قربانی توطئه‌ها آن‌ها شدند و در طی چندین ماه با تبلیغات شبانه روزی، سعی در ادامه ددمنشی خود در سالگرد اغتشاشات را داشتند و با انتشار بیانیه‌ها و فراخوان‌هایی خواستند کشور عزیزمان را یکبار دیگر به آشوب بکشند و خودشان از آب گِل آلود ماهی و یا شاید هم نهنگ صید کنند، غافل از اینکه عشق به اهل بیت (ع)، برپایی جشن بزرگ عید غدیر، عزاداری‌های مُحَرم و صفر، پیاده روی اربعین و برپایی مراسمات سالروز رحلت پیامبر (ص)، سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع)، آبی بود بر آتش فتنه آنها.

در گوشه به گوشه این خاک مردمانی زندگی می‌کنند که از همان ابتدای ماه محرم، با نصب پرچم عزاداری سیّد و سالار شهیدان امام حسین (ع)، بر سر در منازل و پشت بام‌های خویش، به یزیدیان زمان می‌فهماند که شعار «هیهات من الذله» در گوش زمان طنین انداز است.

مسلماً اگر مسئولین فرهنگی کشور، اهالی قلم، رسانه‌ها و تریبون به دستان در راستای جهاد تبیین بیش از پیش تلاش کنند و کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه برای افراد جامعه برگزار شود، همان تعداد جوان و نوجوان نیز هیچ وقت فریب نقشه‌های شوم دشمنان را نخواهند خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها