رییس شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان مهدیشهر:

دفاع مقدس و مقاومت برگ زرینی در تاریخ کشور است

«اقوامی پناه» گفت: باید با برنامه ریزی جامع بستر انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت برای نسل جوان فراهم شود و هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی در این زمینه است.
کد خبر: ۶۱۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ - 17September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «مجتبی اقوام پناه» فرماندار و رییس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان مهدیشهر در جلسه هماهنگی مراسم سراسری جهاد مقاومت از دیروز تا امروز، با تاکید بر اینکه دفاع مقدس و مقاومت برگ زرینی در تاریخ کشور است، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی جامع بستر انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت برای نسل جوان فراهم شود و هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی در این زمینه است.

اقوام پناه  افزود: یکی از برنامه‌های مهم شهرستان مهدیشهر در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان داشت: همه ما به شهدا مدیون هستیم و نباید از هیچ فرصتی در جهت ترویج و تبیین ارزش‌های شهدا دریغ کنیم.

اقوام پناه با اشاره به اهمیت نکوداشت سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» خاطرنشان کرد: تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران تنها تجلیل از یک فرد نیست بلکه تجلیل از زیباترین ارزش‌های انسانی، چون ایثار، جان فشانی و از خودگذشتگی در راه مردم، دین و ولایت است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها