فرمانده سپاه فجر فارس:

از تولیدات و نمادهای ملی و مذهبی حمایت شود

سردار «بوعلی» گفت: همه اقلام این آیین تولید داخلی است و در اقلامی که در استان فارس تحت عنوان بسته‌های لوازم تحریر تهیه شده سعی شده با نماد‌های ارزشی، ملی و مذهبی باشد که باز هم تولیدات استان است.
کد خبر: ۶۱۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 17September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز در مراسم اهدای ۱۵ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند استان فارس که برای چهارمین سال در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: همه اقلام این آیین تولید داخلی است و در اقلامی که در استان فارس تحت عنوان بسته های لوازم تحریر تهیه شده سعی شده با نماد های ارزشی، ملی و مذهبی باشد که باز هم تولیدات استان است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: توانستیم در استان مانند سال های قبل به واسته مردم خوبی که در استان هستند و مردمی که مشوق ، راهگشا و کمک کننده ، کمک های مومنانه هستند و در هر مرحله کار خیری را در استان رقم می زنند و ما هم به نمایندگی از آنها آن کار خیر را انجام میدهیم و گزارش میدهیم.

فرمانده سپاه فجر گفت: توانستیم در استان مانند سال های قبل به واسته مردم خوبی که در استان هستند و مردمی که مشوق ، راهگشا و کمک کننده، کمک های مومنانه هستند و در هر مرحله کار خیری را در استان رقم می زنند و ما هم به نمایندگی از آنها آن کار خیر را انجام و گزارش می دهیم.

وی افزود: آنچه که در استان فارس انجام شده دارای دو ویژگی است ، مورد اول اینکه همه اقلام تولید داخلی است و دو اقلامی که در استان فارس تحت عنوان بسته های لوازم تحریر تهیه شده همه سعی شده با نماد های ارزشی، ملی و مذهبی باشد که باز هم تولیدات استان است.

سردار بوعلی گفت: امیدوارم این کار مستمر باشد و خیر و خیرات همواره تکثیر شود، این مراسم یک نماد هست و تمام لوازم در سراسر استان توزیع شده است و در اصل این کار نمادین که امروز انجام شده تبلیغ کار خیر برای تکثیر کار خیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار