رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خبر داد؛

اعزام 140 نفر از مددجویان بندرعباسی به اردوی‌های شوق زیارت مشهد مقدس

«مرادی» گفت: این نهاد با کمک حامیان و خیرین، تعداد 140 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۱۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 18September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مسیح الله مرادی» رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اعزام مددجویان به اردوهای شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت حمایت و ترویج فرهنگ ناب اهل بیت (ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی با استفاده از ظرفیت حامیان ، خیرین و کمک های مردمی به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: با کمک حامیان و خیرین در تابستان سالجاری، تعداد 140 نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این کاروان های زیارتی زنان سرپرست خانوار و فرزندان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد به عنوان زیارت اولی ها به مشهد مقدس، اعزام شدند، تصریح کرد: برای اعزام این تعداد بالغ بر 322 میلیون تومان از محل کمک ها و مساعدت های حامیان و خیرین و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس ادامه داد: در این اردو های زیارتی، مددجویان از کلاس های آموزشی عفاف و حجاب، سبک زندگی ، مشاوره خانواده، مسابقات فرهنگی، اهدای بسته های فرهنگی و همچنین اطعام غذای تبریکی آستانه قدس رضوی بهره مند شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار