برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روزشمار هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 18September 2023

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روزشمار هفته دفاع مقدس امروز (دوشنبه) با حضور سردار «وحیدی» و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به تدوین و ابلاغ روزشمار برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دستگاه‌های اجرایی، ضروریست اهتمام لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها صورت گیرد.

«اعظمی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: لذا در این هفته ویژه برنامه‌های مختلفی در استان برنامه ریزی شده که از جمله آن می‌توان به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از این رو لازم است هر دستگاه و ارگانی که نقشی در دفاع مقدس و ستاد‌های پشتیبانی داشته با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری نقش خود را تبیین کند.

در ادامه هر یک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار