مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران:

دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد

«رشادی» به ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد.
کد خبر: ۶۱۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 18September 2023

دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد/ ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌هابه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «منوچهر رشادی» مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران امروز (دوشنبه) در نشست با ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلی نعمت ولایت را بزرگترین نعمت دانست و اظهار داشت: ولایت ما را به سمت خدا، ارزش ها و رستگاری هدایت می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش هستند تا ریشه انقلاب را از بین ببرند، افزود: طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث توسعه مراحل رشد خود را طی کرده و به قله نزدیک شده است.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران به ضرورت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: روحیه ایثارگری و شهدا مظهر قدرت کشور هستند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال آن به نسل بعدی دو راهبرد اساسی ما است، تصریح کرد: پرچم انقلاب نیز در دست ایثارگران می باشد که بر همین اساس وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران به ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد و در همین خصوص سکوت جایز نیست و باید در راستای دفاع از نظام حرف بزنیم.

وی با بیان اینکه چهره جنگ امروز عوض شده و از جنگ سخت به جنگ ترکیبی، شناختی و هیبریدی رسیده ایم، تصریح کرد: از ایثارگران انتظار می رود پرچمی که توسط پدران و برادران خود به آنها سپرده شده را حفظ نمایند.

اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: امروز به واسطه همین رشادت ها از آرامش و امنیت برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان بر تارک دنیا می درخشد، افزود: علی رغم تلاش مخالفان و معاندان، خون های پاک شهدا حامی این نظام هستند و سربازان گمنام امام زمان(عج) دلاورانه و با رشادت تمام از نظام حفاظت می کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تمام تلاش ما در این دانشگاه ارائه خدمات مطلوب به کلیه کارکنان است، ادامه داد: در حوزه ایثارگران نیز بیش از ۷۰ درصد پست های دانشگاه به خانواده شاهد و ایثارگر داده شده است.

وی خانواده شهدا و ایثارگران را صاحبان اصلی نظام عنوان کرد و گفت: ما نیز در دانشگاه محقق اردبیلی مسائل و مشکلات ایثارگران را رصد کرده و در حد توان آنها را رفع می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار