یادداشت/ سیدرضا صدرالحسینی

ملت ایران پیروز جنگ ترکیبی

در هفته‌های اخیر تعدادی از کارشناسان بعضی از رسانه‌ها از جمله بی‌بی‌سی به سناریوپردازی در یک‌سال گذشته اقرار کردند و گفتند ماجرای مربوط به فوت خانم امینی، در آن حد و اندازه‌هایی نبود که بتواند انقلاب ملت ایران را به شکست وادارد.
کد خبر: ۶۱۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ - 18September 2023

ملت ایران پیروز جنگ ترکیبیگروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس - سیدرضا صدرالحسینی؛ شاید یکی از مهم‌ترین اقدامات نظام سلطه در طول ۴۵ سال گذشته را ما در جریان اتفاقات پارسال دیدیم که بر اثر فوت خانمی در یکی از مراکز انتظامی، که در بسیاری از نقاط دنیا هم ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، هجمه‌ای علیه ملت ایران صورت گرفت. البته اگر این رخداد هم رخ نمی‌داد، آن‌ها به دنبال بهانه‌ای دیگر بودند که از این بهانه‌ها ممکن است در طول و عرض جغرافیای جمهوری اسلامی ایران مانند هر کشور دیگری هم به‌وجود می‌آمد.

همراهی مجموعه وسیعی از کشور‌های مدعی آزادی بود که در طول یک‌سال گذشته اقداماتی را علیه ملت ایران در قالب حمایت از حرکتی انجام دادند که مجموعه کسانی که در این تحرکات حضور داشتند کمتر از یک میلیون نفر بود و در مقابل بیش از ۸۰ میلیون نفر جمعیت رقم قابل توجهی نبود. بزرگنمایی‌ای که در همین ارتباط صورت گرفت، به گونه‌ای بود که در هفته‌های اخیر تعدادی از کارشناسان بعضی از رسانه‌ها از جمله بی‌بی‌سی به سناریوپردازی این موضوع در یک‌سال گذشته اقرار کردند و گفتند اتفاقاتی که در ماجرای مربوط به فوت خانم امینی رخ داد، در آن حد و اندازه‌هایی نبود که بتواند انقلاب ملت ایران را به شکست وادارد.

درهمین خصوص باید حضور تعدادی از اغتشاشگران و براندازان خارج‌نشین با بعضی از روسای جمهور و مقامات ارشد سیاسی کشور‌های اروپایی از جمله آقای مکرون هم باید در نظر داشته باشیم. درواقع این اقدامات نشان داد همبستگی دولت‌های اروپایی برای فشار مضاعف به ملت ایران، ابعادی تازه یافته و همچنان که در مقابل تعداد قابل توجهی از سفارتخانه‌های ما در کشور‌های اروپایی با هماهنگی سرویس اطلاعاتی و دستگاه‌های امنیتی این کشور‌ها و حمایت پلیس آن‌ها تظاهراتی انجام شد و توهین‌هایی به مقدسات جمهوری اسلامی صورت گرفت.

این‌ها نشان دهنده این است که بن‌بست‌های راهبردی نظام سلطه در مقابل مقاومت ملت ایران به نقطه‌ای رسیده که آن‌ها با شفافیت کامل از کوچک‌ترین اعتراضات در ایران سوءاستفاده می‌کنند و حتی تلاش‌شان بر این است اعتراضات صنفی را بزرگنمایی کرده و آن‌ها را به عنوان براندازی وانمود کنند.

یک واقعیتی در کشور ما وجود دارد که آن هم تکثر و تنوع قومیت‌ها و ادیان و مذاهب است. یعنی در گستره جغرافیایی ایران ما اقوامی از کرد، لر، عرب، فارس، آذری و... داریم که در طول یک‌سال گذشته نظام سلطه تلاش مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته برای ایجاد اختلاف بین این اقوام کرد و در پی آن بود تا این گسل‌های طبیعی موجود را به اغتشاش وادارد.

اما در حال حاضر که در سالگرد شروع این تنش‌ها و اغتشاشات هستیم، به خود دولت‌های متخاصم در طول این مدت اثبات شد ملت ایران مقاوم، صبور و علاقه‌مند به نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی هستند. انقلابی که برای پیروزی آن در سال ۵۷ جان‌های خود را بر طبق اخلاص گذاشتند و نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.
با وجود تلاش گسترده رسانه‌ها در هفته‌های اخیر برای نمایش اغتشاش و آشوب در کشور، آرامش قابل توجهی را در طول ساعات اخیر که برای ایجاد تنش و ناآرامی رسانه‌ها و دولت‌های غربی و اپوزیسیون به زعم خود برنامه‌ریزی کرده‌بودند شاهد هستیم و این مسأله حاکی است که ملت ایران همواره در برابر توطئه‌ها و همچنین سناریو‌هایی که غرب علیه جمهوری اسلامی طراحی می‌کند، با هوشیاری و صبوری ایستاده است و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار