مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

۴۳۲ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود

«موسوی» با اشاره به اینکه ۴۳۲ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود، گفت: مهم‌ترین برنامه دیدار دو هزار نفر از ایثارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۱۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ - 18September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس ۴۳۲ عنوان برنامه در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه دیدار دو هزار نفر از ایثارگران با مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: در زنجان نیز ۵۰۰ نفر ار ایثارگران و خانواده‌های شهدا با حضور نماینده ولی فقیه استان زنجان در این دیدار حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: رژه نیروهای مسلح با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

موسوی ادامه داد: افتتاح سه یادمان قرار بود افتتاح شود که غیر از ماهنشان آماده‌سازی نشده است و موزه فرهنگی نیز آماده‌سازی نشده است و به زمان دیگری موکول شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه پیشنهاد این است که به دفاع مقدس ویترینی نگاه نکنیم چون مقطعی نیست، گفت: این برنامه باید برای همیشه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار