فرماندار رودبار جنوب:

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب تعالی جامعه می‌شود

«پرورش» گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیشرفت سلامت و تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود.
کد خبر: ۶۱۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 19September 2023

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب تعالی جامعه می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست «علی پرورش» فرماندار رودبار جنوب و با حضور «اسلام حاجب» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، «مجید جرگه» معاونت سیاسی اجتماعی و سایر مدیران برگزار شد.

«علی پرورش» فرماندار رودبار در این جلسه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران و یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.
 
فرماندار رودبار جنوب با بیان اينکه هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است، افزود: باید به پیام های موثر در این هفته توجه کرد چرا که امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.
 
پرورش خاطر نشان کرد: تمام ادرات باید در این هفته حضوری موثر داشته و با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گامی مهم در این راستا بردارند.
 
وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیشرفت سلامت و تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار