فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس:

یگان‌های پروازی ارتش و سپاه برای رژه در بندرعباس آماده می‌شوند

سرتیپ دوم خلبان «حیدریان» از آمادگی و استقرار یگان‌های پروازی ارتش و سپاه در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برای حضور در رژه ۳۱ شهریور در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 19September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، همزمان با ورود تعدادی از جنگنده‌های شرکت‌کننده در رژه ۳۱ شهریور به پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی، مراسم استقبال از تیزپروازان شرکت‌کننده در رژه ۳۱ شهریور استان هرمزگان با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده این پایگاه در رمپ پروازی برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان «محسن حیدریان» فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس در این مراسم استقبال اظهار داشت: رژه هوایی به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان با مشارکت یگان‌های پروازی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور جنگنده‌های اف ۴، اف ۲۷، سوخو ۲۲، توکانو و بالگردهای Sh ، Rh و ۲۱۲ برگزار می شود.

رژه 31 شهریور در بندرعباس همزمان با تهران و به صورت ملی و در ابعاد گسترده زمینی، دریایی و هوایی برگزار می شود.

پایگاه نهم شکاری بندرعباس با فرماندهی امیر سرتیپ محسن حیدریان از جمله فعال ترین پایگاههای هوایی کشورمان است که علاوه بر ایفای مسؤولیت های دفاعی و آمادگی های رزمی در این زمینه، بارها در حوزه مردم یاری نیز درخشیده و توانسته ناجی مردم این استان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار