در پویش مشق احسان مطرح شد؛

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام: غایت اهداف بنیاد احسان عدالت آموزشی است

عسگری گفت: ما در بنیاد احسان مهم‌ترین غایت خود را عدالت آموزشی قرار داده‌ایم و امیدواریم با برنامه ریزی‌های که داریم بتوانیم به این هدف مهم برسیم.
کد خبر: ۶۱۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ - 19September 2023
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام: غایت اهداف بنیاد احسان عدالت آموزشی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی عسگری» معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در افتتاحیه پویش مشق احسان، اظهار داشت: پویش مشق احسان زحماتی این همکارانم در بنیاد احسان کشیده‌اند و ما صرفا آن را بازگو می کنیم.
 
عسگری ادامه داد: آنچه قرآن به ما می آموزد این است که فلسفه بعثت انبیا عدالت است و افرادی که موضوع عدالت را پیگیری می کنند کتاب های متعددی در باب عدالت در اسلام تالیف کرده اند که خوب است همه حداقل یک کتاب در این مورد را مطالعه کنیم.
 
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: حضر امیر المومنین (ع) سوزن های بین الملل را هم حتی به عدالت بین مردم تقسیم می کردند که در نوع خود بینظیر است، برخی رفتارهای حضرت اعجاب آور است.
 
وی افزود: به قدری حضرت امیرالمومنین دقت بالایی در توزیع عادلانه ثروت داشتند که در عید فطر در کوفه فقیری پیدا نمی شد که نیازمند باشد، ما هم در جمهوری اسلامی هدفمان این است که چنین حکومتی ایجاد کنیم، شاید عقب ماندگی های زیادی داشته باشیم، اما در این مسیر قرار داریم.
 
عسگری با بیان اینکه یکی از مهم ترین موضوعات عدالت در زمینه آموزش است، تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل سیاست‌های غلطی که در کشور اعمال شد، ثروتمندان دسترسی بیشتری به منابع آموزشی پیدا کرده‌اند، البته ما با پیگیری های که از معاون اول رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش داشتیم برنامه هایمان را در این موضوع اجرایی می کنیم.
 
معاون اجتماعی ستاد اجرایی خاطرنشان کرد: ما در بنیاد احسان مهم‌ترین غایت خود را عدالت آموزشی قرار داده‌ایم و امیدواریم با برنامه ریزی های که داریم بتوانیم به این هدف مهم برسیم.
 
انتهای پیام/۳۷۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار