فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد خبر داد؛

اجرای ۶۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خلیل‌آباد

سرهنگ «مقدم» گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ برنامه در گرامیداشت این هفته در خلیل‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 19September 2023

اجرای ۶۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خلیل‌آبادبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «حسن مقدم» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولین محلی در فرمانداری شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در مجموع ۶۰ برنامه و بصورت خاص ۲۰ برنامه شاخص برگزار می‌شود که حضور آحاد مردم بر شکوه این برنامه‌ها می‌افزاید.

وی افزود: انتظار می‌رود برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلیل‌آباد با تنوع و خلاقیت برگزار شود تا تاثیرگذاری بیشتری در میان اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان داشته باشد.

مقدم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام‌نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی است که برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل‌آباد گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خلیل آباد توسط بسیج و با مشارکت اقشار مختلف مردم هدف‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ ایثار و شهادت، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم، نشست‌های سیاسی و عقیدتی و بصیرتی، همایش تجلیل از زنان فعال محلات، برگزاری رزمایش، نشست جهاد تبیین و کارگاه‌های آموزشی و علمی و هنری، همایش خاکریز جهاد فرزندآوری، برگزاری جشن سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج)، اردو‌های جهادی، و برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اهم این برنامه‌ها است.

مقدم بیان داشت: انتظار است تمام ادارات شهرستان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور موثری داشته باشند و با تببین دستاورد‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گامی مهم در این راستا بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد افزود: همه ما مدیون فداکاری و ازجان گذشتگی شهدای والامقام و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستیم و گرامیداشت یاد و خاطره آنان به بهانه هفته دفاع مقدس می‌تواند یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

وی بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید تأکید کرد و ابراز داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگ زرین و گنجینه‌ای تمام‌نشدنی از رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در دفاع از انقلاب اسلامی است که باید آن را حفظ و به نسل جوان منتقل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد تصریح کرد: آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس، جوانان را در برابر دشمنان مصون می‌دارد.

در این جلسه روسای ادارات و نهاد‌های شهرستان عنوان برنامه‌های پیشنهادی گرامیداشت هفته دفاع مقدس خود را مطرح و بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار