فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم:

ثمره ایثار رزمندگان اسلام ایستادگی ملت‌ها در برابر استکبار است

سردار «موحد» گفت: ثمره استقامت و فداکاری رزمندگان اسلام و ملت ایران در دفاع مقدس موجب شده تا مستضعفان جهان آن را به عنوان الگوی خود برای مبارزه با مستکبران جهان انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۱۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 19September 2023

ثمره ایثار رزمندگان اسلام الگوی ایستادگی ملت‌های جهان است/ حماسه دفاع مقدس به باور و اعتماد به نفس تبدیل شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های کمیته نیرو‌های مسلح ستاد بزرگداشت چهل و سومین هفته دفاع مقدس استان قم در سالن جلسات ناحیه بسیج امام حسین (ع) با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ضرورت دارد بیش از پیش در راستای معرفی آموزه‌های فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم، زیرا سعادت امروز و فردای جامعه در انس با فرهنگ عاشورایی جهاد و مقاومت نهفته است.

رمانده سپاه استان قم گفت: قصه حماسه ایثار و شهادت را باید همچنان سرود تا در ذهن و دل مخاطب نسل جوان تبدیل به اعتماد نفس و باور عمیق شود. نیاز است تا سبک مدیریت جهادی حاکم بر دوران هشت سال دفاع مقدس برای جوانان امروز تبیین شود تا با استفاده از این الگوی گرانبها برای رسیدن به جایگاه حقیقی خود در همه زمینه‌ها تلاش کنند.

وی افزود: مشاهده ثمره‌های استقامت و فداکاری رزمندگان اسلام و ملت ایران در دفاع مقدس موجب شده تا مستضعفان جهان آن را به عنوان الگوی خود در برابر مستکبران جهان انتخاب کنند، همچنین جبهه مقاومت در منطقه با نگاه به این الگو تشکیل و روز به روز به پیروزی‌های بیشتر دست یابد.

رییس کمیته نیرو‌های مسلح ستاد گرامیداشت چهل و سومین هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های هفته فوق گفت: برنامه‌های این هفته در قم با رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان در روز جمعه هفته جاری ساعت هشت صبح در باب قبله مسجد مقدس جمکران آغاز می‌شود و با برپایی نمایشگاه تخصصی همراه با اجرای تئاتر و برگزاری رزمایش در عصر همان روز در باغ موزه دفاع مقدس قم ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار